556 Lượt xem
Xin chào các quý nhà tuyển dụng, tôi là Lan, một chuyên viên có hơn 20 năm kinh nghiệm trong ngành Khách sạn/Nhà hàng với chuyên môn là Housekeeping (Buồng/Phòng). Tôi đã có kinh nghiệm làm việc tại Melia Hà Nội với chức danh Giám sát cao cấp. Ngoài ra, tôi cũng đã có rất nhiều năm kinh nghiệm làm Đào tạo viên (Train of trainer), set up, pre-opening cho các khách sạn 5 sao trên toàn quốc và khu vực Đông Nam Á. Tải file CV để được biết thêm chi tiết về kinh nghiệm làm việc của tôi hoặc liên hệ với tôi qua email lanhoang3166@gmail.com Tôi là một người cầu tiến, nhạy bén và có khả năng quản lý nhân sự tốt. Hiện tôi luôn sẵn sàng nhận các job đào tạo buồng phòng, set up, pre-opening (freelance) và các vị trí Trưởng phòng (full-time). Về khu vực làm việc, tôi ưu tiên Hà Nội. Tuy nhiên, tôi cũng sẵn sàng chuyển công tác mà không có mối vướng bận gì về gia đình hay các yếu tố khác. Rất mong có cơ hội được hợp tác với các quý khach sạn/resort.
Tôi là Chuyên viên Đào tạo cao cấp của Melia Hotel International trong nhiều năm liền và đặc biệt có kinh nghiệm cho các hotel, resort pre-opening.
● Manage the daily activities of the Housekeeping department to include appropriate cleaning of all offices, concourses, seating areas, washrooms, restaurants, concession stands, suites, and all public spaces. ● Planning, organizing and directing team members to ensure the highest degree of guest satisfaction. ● Daily supervision of the housekeeping staff, including the day, event and post-event crews. ● Daily supervision of the grounds keeping staff, including the day, event and post-event crews. ● Purchase, re-order and maintain housekeeping supplies and inventory. ● Conduct pre-event inspections of all rooms, concourses, clubs, seating areas and public areas prior gate opening for every event held at the Arena. ● Recruit, schedule and train all new housekeeping staff members. ● Maintain the housekeeping budget, providing billing summaries and expenses for all pre and post events. ● Uphold the highest standards of cleanliness, safety, and conduct. ● Knowledge of OSHA and safety standards within Housekeeping department. ● Determines and maintains the department work schedule used to notify staff of upcoming events and ensure proper preparation and staffing for each event. ● Ensures the proper maintenance of all equipment; makes arrangements for repair and/or replacement of used and damaged equipment.