Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Hải Đăng

Trần Hải Đăng

Hồ sơ 5 sao 537 Lượt xem hồ sơ

Nam, 13/11/1983, 40 tuổi

R1.03 Zenpark Vinhomes Oceanpark, Gia Lâm, HN

Cập nhật: 29/04/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Trên 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc, Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499

Giới thiệu bản thân

With 20 years of experience working in many positions and departments at local and international brands. I hope to use my skills to your business

Trình độ học vấn chuyên môn

National University of Economics

majoring in hotel management - Đại học

2002 → 2006

I study and work as a night shift receptionist at Hoan Kiem Lake Hotel 76 Hang Trong to gain more experience and practice my English.

Kĩ năng

English
Pre- opening experience
Manage and Support
Training and Development
Sales and customer service skills
Resolve complaints
Chinese

Kinh nghiệm làm việc

Recreation Supervisor tại Angsana Quan Lan - Ha Long Bay Resort

4/2024 → Hiện tại

Quan Lạn, Vân Đồn, Quảng Ninh

Incharge for Watersport, Recreation, Kids Club, GYM, Pool and Sport area - Create SOPs - Build Checklist - Design all forms - Make Tranning Plan and train for all staffs - Operational planning

Owner tại Jacky's Roast Duck restaurant

4/2019 → / (5 năm 1 tháng)

Bắc Ninh

I bought the Jacky roast duck brand in Hanoi and brought it to Bac Ninh and have been doing business successfully until now.

Massage & Spa Manager tại Ha Noi Hotel

10/2009 → 11/2019 (10 năm 1 tháng)

Hà Nội

Spa - Massage Manager (2011-2019) - HRM - Monitor revenue and profit adjustments - Develop development plans - Organize promotional programs to attract and take care of customers - Upgrading and repairing facilities - Contact and welcome important partners Spa - Massage Captain (2009-2011) - Check the cleanliness of all parts - Check the number of employees - Check the quantity of towels, essential oils, drinks, and fruits - Reception and customer care - Assign staff - Room assignment - Pay customers' bills - Pay tips to the massage staff

Waiter (Bar-Karaoke) tại Ha Noi Hotel

2/2006 → 10/2009 (3 năm 7 tháng)

Hà Nội

Staff in Night club - Preparing drinks, cutting and presenting fruits - Clean the karaoke room or dance hall area before welcoming guests - Import from store all kinds of wine and fruits, cigars, cigarettes - Check the sound system - Advise guests on wine and beverage menu selection as well as hotel promotional programs - Serve customers' arising needs during the process of using the service - Check invoices, pay, print red invoices as required - Clean up, check electricity, fire safety before leaving

Receptionist tại Hồ Gươm Hotel

10/2004 → 2/2006 (1 năm 4 tháng)

Hà Nội

- Check in, check out. - Room Reservation. - Provide informations about hotel service. - Handle guest requests, resolve complaints. - Book tour. - Call airport taxi for guest

Mong muốn về công việc

I always want to work in a dynamic, professional environment. Having a job that is professional, I will strive to create value for myself and the hotel.

Giải thưởng

Best empoyee of the year

12/2010

I have won many titles as the best employee of the month, quarter, year... But what I remember most is that on the last working day my employee cried, my director hugged me and said we are brothers.

Thông tin tham khảo

Nguyễn Thị Hồng Vân - Spa manager

Hà Nội Hotel

hongvan@hanoihotel.com.vn - +84 90 4373209

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile