Trần Minh Thành

Trần Minh Thành

Hồ sơ 5 sao 320 Lượt xem

Giới thiệu bản thân

With many years of experience in the restaurant and hotel industry in various positions, I have a deep understanding of hotel operations and related departments.

Thông tin cá nhân

Họ và tên
Trần Minh Thành
Giới tính
Nam
Ngày sinh
15/01/1993, 31 tuổi
Địa chỉ
515 Lê Văn Lương, Tân Phong, Quận 7 , TP.Hồ Chí Minh
Cập nhật
30/11/2024

Thông tin cơ bản

Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Nhật (Trung bình)

Kỹ năng

Tin học văn phòng
Giải quyết phàn nàn
Lắng nghe và xử lý tình huống
Phần mềm EzFolio
Teamwork
Hotellink

Mong muốn về công việc

I am seeking a similar position in the hotel industry where I can utilize my experience and skills in management, guest relations, and operations to contribute to an exceptional guest experience.

Giải thưởng

Trình độ học vấn chuyên môn

Cao đẳng Du lịch Sài gòn

Quản trị Nhà hàng - Khách sạn - Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc

Front Office Manager cum Sale Support tại Prostyle Hotel Hồ Chí Minh

Hồ Chí Minh

+ Oversee front desk staff, including hiring, training, and scheduling. Ensure that the team provides excellent customer service. + Guest Relations: Address guest inquiries, complaints, and special requests. Aim to enhance guest satisfaction and resolve any issues promptly. + Manage room bookings, cancellations, and modifications. Ensure accurate record-keeping and optimal occupancy rates. +Supervise the check-in and check-out processes to ensure efficiency and a smooth experience for guests. + Handle billing, payments, and financial reporting. Monitor cash flow and ensure compliance with financial procedures. + Work closely with other departments, such as housekeeping and maintenance, to ensure seamless operations. + Enforce hotel policies and procedures, including health and safety regulations. + Monitor and analyze front office performance metrics to identify areas for improvement. + Collect and analyze guest feedback to enhance service quality and address any recurring issues. + Handle emergencies or unforeseen situations, ensuring minimal disruption to guests. + Take care the OTAs such as (Booking.com, Expedia, Agoda,Ctrip,Rakuten,...) by system channel manager + Set up Hotelink PMS connect with OTAs + Update the new promotions, pictures , policies,.... to website OTAs + Check room rates and availability to ensure accuracy and avoid overbooking. + Report to the OTAs incase the booking no show to avoid commission

Thông tin tham khảo

Hình ảnh