certy resume

Hoteljob.vn

Nguyễn Lê Tuấn Sơn

Nguyễn Lê Tuấn Sơn

Hotel Management

Thông tin cá nhân

Họ và tên

Nguyễn Lê Tuấn Sơn

Giới tính

Nam

Ngày sinh

15/01/1983

Địa chỉ

241/19 Pham Ngu Lao st , Dist 1 , HCMC

Cập nhật

25/02/2023

Trang cá nhân

Thông tin cơ bản

Kinh nghiệm làm việc

Từ 10 đến 20 năm

Vị trí

Tổng giám đốc/ Giám đốc

Mức lương mong muốn

Thỏa thuận

Nơi mong muốn làm việc

Tiếng Anh (Giỏi)

Ngoại ngữ

Tiếng Anh (Giỏi)

Công việc mong muốn

Mong muốn về công việc

Kỹ năng

  • 100% Kỹ năng
    Quản lý 100%
  • 100% Kỹ năng
    Sáng tạo 100%
  • 100% Kỹ năng
    Quản lí thời gian 100%
  • 100% Kỹ năng
    Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng 100%
  • 100% Kỹ năng
    Training and Development 100%

Học vấn - Chuyên môn

Huflit University

Tourism and Marketing Hotel Management - Đại học - 2003 - 2008

Kinh nghiệm làm việc

Cluster General Manager tại The Mira Hotel

Binh Duong - 10/2022 - Hiện tại

Deputy General Manager tại The Mira Central Park Hotel

Biên Hoà - 8/2020 - /

General Manager tại Aristo Saigon Hotel

Ho Chi Minh - 7/2019 - 6/2020

Director of Sales tại La Jolie hotel , La Felix hotel , Alagon Western hotel

Hồ Chí Minh, Việt Nam - 11/2011 - 10/2014

Director of Sales tại A&Em hotels , Sunrise Central hotel

Hồ Chí Minh, Việt Nam - 10/2014 - 10/2017

In charge for whole group of A&Em hotels and service team with 40 colleagues . I have increased the revenue per occupied room night by adjusting the promotional calendar. In charge of all special event, I organized unique experiences in unique location for top clients such as private parties or pool parties , gala dinner.

General Manager cum Director of Sales tại Ambassdor Saigon & Vung Tau hotels

Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam - 5/2017 - 6/2019

1. Periodically coordinate with relevant departments to make annual business plans, quarterly for the hotel.
2. Directly responsible for business strategy, marketing, budget management, revenue - profit of the hotel.
3. Manage and supervise the operation of departments, departments in the hotel - ensure efficiency, maintain the best quality services to maximize profits.
4. Survey and analyze market trends, customer needs and regularly monitor the business situation of the hotel to actively change the policy timely.
5. Handling complaints, complaints of guests, problems arising in the hotel that lower level staff can not resolve.
6. Establish a friendly working environment, ensuring the benefits for all hotel staff.
7. Lead the planning, monitor equipment procurement, hotel renovation.
8. Directly report the work, make periodic financial reports to hotel owners.

Thông tin tham khảo

Hình ảnh

Thank You!