
Nguyễn Lê Tuấn Sơn
Hotel Management
Thông tin cá nhân
Họ và tên
Nguyễn Lê Tuấn Sơn
Giới tính
Nam
Ngày sinh
15/01/1983
Địa chỉ
241/19 Pham Ngu Lao st , Dist 1 , HCMC
Cập nhật
25/02/2023
Thông tin cơ bản
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Tổng giám đốc/ Giám đốc
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Tiếng Anh (Giỏi)
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Công việc mong muốn
Mong muốn về công việc
Kỹ năng
-
Quản lý 100%
-
Sáng tạo 100%
-
Quản lí thời gian 100%
-
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng 100%
-
Training and Development 100%
Học vấn - Chuyên môn
Huflit University
Tourism and Marketing Hotel Management - Đại học - 2003 - 2008
Kinh nghiệm làm việc
Cluster General Manager tại The Mira Hotel
Binh Duong - 10/2022 - Hiện tại
Director of Sales tại La Jolie hotel , La Felix hotel , Alagon Western hotel
Hồ Chí Minh, Việt Nam - 11/2011 - 10/2014
Director of Sales tại A&Em hotels , Sunrise Central hotel
Hồ Chí Minh, Việt Nam - 10/2014 - 10/2017
In charge for whole group of A&Em hotels and service team with 40 colleagues . I have increased the revenue per occupied room night by adjusting the promotional calendar. In charge of all special event, I organized unique experiences in unique location for top clients such as private parties or pool parties , gala dinner.
General Manager cum Director of Sales tại Ambassdor Saigon & Vung Tau hotels
Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam - 5/2017 - 6/2019
1. Periodically coordinate with relevant departments to make annual business plans, quarterly for the hotel.
2. Directly responsible for business strategy, marketing, budget management, revenue - profit of the hotel.
3. Manage and supervise the operation of departments, departments in the hotel - ensure efficiency, maintain the best quality services to maximize profits.
4. Survey and analyze market trends, customer needs and regularly monitor the business situation of the hotel to actively change the policy timely.
5. Handling complaints, complaints of guests, problems arising in the hotel that lower level staff can not resolve.
6. Establish a friendly working environment, ensuring the benefits for all hotel staff.
7. Lead the planning, monitor equipment procurement, hotel renovation.
8. Directly report the work, make periodic financial reports to hotel owners.