Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Lê Tuấn Sơn

Nguyễn Lê Tuấn Sơn

Hồ sơ 5 sao 852 Lượt xem hồ sơ

Nam, 15/01/1983, 42 tuổi

241/19 Pham Ngu Lao st , Dist 1 , HCMC

Cập nhật: 25/02/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Tổng giám đốc/ Giám đốc
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Phan Thiết, Tây Ninh
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Huflit University

Tourism and Marketing Hotel Management - Đại học

2003 → 2008

Kĩ năng

Quản lý
Sáng tạo
Quản lí thời gian
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development

Kinh nghiệm làm việc

Cluster General Manager tại The Mira Hotel

10/2022 → Hiện tại

Binh Duong

Deputy General Manager tại The Mira Central Park Hotel

8/2020 → / (4 năm 10 tháng)

Biên Hoà

General Manager tại Aristo Saigon Hotel

7/2019 → 6/2020 (11 tháng)

Ho Chi Minh

Director of Sales tại La Jolie hotel , La Felix hotel , Alagon Western hotel

11/2011 → 10/2014 (2 năm 10 tháng)

Hồ Chí Minh, Việt Nam

Director of Sales tại A&Em hotels , Sunrise Central hotel

10/2014 → 10/2017 (3 năm )

Hồ Chí Minh, Việt Nam

In charge for whole group of A&Em hotels and service team with 40 colleagues . I have increased the revenue per occupied room night by adjusting the promotional calendar. In charge of all special event, I organized unique experiences in unique location for top clients such as private parties or pool parties , gala dinner.

General Manager cum Director of Sales tại Ambassdor Saigon & Vung Tau hotels

5/2017 → 6/2019 (2 năm 1 tháng)

Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam

1. Periodically coordinate with relevant departments to make annual business plans, quarterly for the hotel. 2. Directly responsible for business strategy, marketing, budget management, revenue - profit of the hotel. 3. Manage and supervise the operation of departments, departments in the hotel - ensure efficiency, maintain the best quality services to maximize profits. 4. Survey and analyze market trends, customer needs and regularly monitor the business situation of the hotel to actively change the policy timely. 5. Handling complaints, complaints of guests, problems arising in the hotel that lower level staff can not resolve. 6. Establish a friendly working environment, ensuring the benefits for all hotel staff. 7. Lead the planning, monitor equipment procurement, hotel renovation. 8. Directly report the work, make periodic financial reports to hotel owners.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo