Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 10 đến 20 năm
Tổng giám đốc/ Giám đốc
Thỏa thuận
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Huflit University
Tourism and Marketing Hotel Management - Đại học
2003 → 2008
Kĩ năng
Quản lý | |
Sáng tạo | |
Quản lí thời gian | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development |
Kinh nghiệm làm việc
Cluster General Manager tại The Mira Hotel
10/2022 → Hiện tại
Binh Duong
Director of Sales tại La Jolie hotel , La Felix hotel , Alagon Western hotel
11/2011 → 10/2014 (2 năm 10 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Director of Sales tại A&Em hotels , Sunrise Central hotel
10/2014 → 10/2017 (3 năm )
Hồ Chí Minh, Việt Nam
In charge for whole group of A&Em hotels and service team with 40 colleagues . I have increased the revenue per occupied room night by adjusting the promotional calendar. In charge of all special event, I organized unique experiences in unique location for top clients such as private parties or pool parties , gala dinner.
General Manager cum Director of Sales tại Ambassdor Saigon & Vung Tau hotels
5/2017 → 6/2019 (2 năm 1 tháng)
Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
1. Periodically coordinate with relevant departments to make annual business plans, quarterly for the hotel. 2. Directly responsible for business strategy, marketing, budget management, revenue - profit of the hotel. 3. Manage and supervise the operation of departments, departments in the hotel - ensure efficiency, maintain the best quality services to maximize profits. 4. Survey and analyze market trends, customer needs and regularly monitor the business situation of the hotel to actively change the policy timely. 5. Handling complaints, complaints of guests, problems arising in the hotel that lower level staff can not resolve. 6. Establish a friendly working environment, ensuring the benefits for all hotel staff. 7. Lead the planning, monitor equipment procurement, hotel renovation. 8. Directly report the work, make periodic financial reports to hotel owners.