Trần Văn Ngọc

Trần Văn Ngọc

Hồ sơ 5 sao 318 Lượt xem

Giới thiệu bản thân

Highly motivated and experienced hospitality professional with a proven track record of success in guest experience management, team leadership, and brand representation. Skilled in utilizing various hospitality software (Opera, ReviewPro, aliceapp.com, etc.) and contributing to social media, marketing, and e-commerce initiatives. Achieved recognition through two consecutive years of TripAdvisor's Traveller's Choice Awards (2023 & 2024)

Thông tin cá nhân

Họ và tên
Trần Văn Ngọc
Giới tính
Nam
Ngày sinh
16/02/1995, 29 tuổi
Địa chỉ
62 Tố Hữu, tp Huế
Cập nhật
04/02/2025

Thông tin cơ bản

Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)

Kỹ năng

Quản lý
Sáng tạo
Quản lí thời gian
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development
Tổ chức công việc

Mong muốn về công việc

Open for new opportunity

Giải thưởng

Hospitality and Tourism Management by FAU

7/2020

Hospitality and Tourism Management by Florida Atlantic University

Hospitality Manager: Leadership by AHLEI

7/2020

Hospitality Manager: Leadership by AHLEI

Trình độ học vấn chuyên môn

Floria Atlantic University

Hospitality and Tourism Management - Đại học

Khoa Du Lịch ĐH Huế

Quản trị kinh Doanh - Đại học

Kinh nghiệm làm việc

Chief Butler tại Anantara Mũi Né

Phan Thiết, Bình Thuận

• Manager on duty operations, ensuring smooth guest check-in (VIPs, groups, and villas) and room allocation. • Provided exceptional care for VIPs and owner residents. • Analyzed guest feedback statistics to develop and implement action plans for monthly meetings. • Resolved guest concerns and handled shift duties effectively

BLUE Guide Manager tại TUI BLUE Nam Hoi An

Tam Kỳ, Quảng Nam

• Head of Department responsible for guest experience, BLUE App Management, social media, support marketing, and e-commerce. • Led the team in problem-solving and motivating individuals, led the local excursions, archived upselling targets (tours, villa upgrades, spa, dining...) • Sustainability coordinator (food waste, organic garden, Travelife certificate) • Utilized expertise in Opera, ReviewPro, aliceapp.com, hotel-mssgnr.com, smileHR, and smilePurchasing. • Achieved recognition for two consecutive years as the TOP 6 Global Review Index (97.4% and 97.6%) among 96 global group hotels. • Facilitated and coordinated the "Maker of Happy" program for TUI people.

Thông tin tham khảo

Hình ảnh