LUU QUANG MINH

LUU QUANG MINH

Hồ sơ 5 sao 128 Lượt xem

Giới thiệu bản thân

With 5 years of in-depth involvement in all levels of Operations and customer service, especially in Quality Control, Business Development, and Customer Management, including 4 years in management roles (Team Leader) in the E-commerce industry, I have a good understanding of new technology and market trends, as well as the ability to establish plans and make confident decisions; I can combine business acumen with the ability to develop and retain top performers.

Thông tin cá nhân

Họ và tên
LUU QUANG MINH
Giới tính
Nam
Ngày sinh
30/03/1989, 36 tuổi
Địa chỉ
04 Đào Trí, Phường Phú Thuận, Quận 7, TPHCM
Cập nhật
12/04/2023

Thông tin cơ bản

Kinh nghiệm làm việc
N/A
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
N/A

Kỹ năng

Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Tin học văn phòng
Quản lý
Tổ chức công việc

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Văn Hoá

Quản Lý du Lịch - Đại học

Kinh nghiệm làm việc

Customer Service Specialist tại Công ty Cổ phần Dịch vụ Chudu24

HCM

- Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail. - Identify guest reservation needs and determine appropriate room type. Verify availability of room type and rate. Explain guarantee, special rate, and cancellation policies to callers. Accommodate and document special requests. Answer questions about property facilities/services and room accommodations. - Booking for the Hotel. - After sale

Market Management tại Công ty TNHH Hotdeal

HCM

- Contact with the Hotels. - Make the Promotion with Hotels. - Maintain and develop market to suits Vietnamese travellers . - Promote hotels and marketing website.

Key Account Management Specialist tại Tập đoàn Vingroup

HCM

- Contact with the Partner. - Make the Promotion. - Maintain and develop the market to suit Vietnamese. - Promote Product and marketing website.

Partnership Leader (OTA) tại IVIVU.com

HCM

- Contact with travel agents to cooperate business . - Quality Control. - Build up and maintain the relationship - Identify, prioritize, contact new accommodation properties and ensure pricing and availability competitiveness in assigned market. - Manage accounts - Report & analyze - Optimize use of process and systems - Guide the tour Operation to enter information into extranet to completion. - Work with Tour Operation on promotional activities to increase bookings.

Thông tin tham khảo

Hình ảnh