Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Ngô Thiên Kim

Nguyễn Ngô Thiên Kim

Hồ sơ 5 sao 286 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 04/09/1992, 32 tuổi

Quận 3, TP. Hồ Chí Minh

Cập nhật: 01/02/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Pháp (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị

Giới thiệu bản thân

A marketer motivated in the Tourism and Hospitality industry with over 8 years of experience and constantly growing professionally in my Branding & Marketing career path. I pride myself on being a thoughtful organizer and forward-thinking person who comes up with creative ideas and productive business solutions.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Kinh Tế TP. Hồ Chí Minh

Marketing - Đại học

2010 → 2014

Kĩ năng

Digital marketing
Branding
Tiếng Pháp
Tiếng Anh
Public Relations
Sáng tạo
Tin học văn phòng
Social Media
Content Marketing
Marcom planning
Hospitality Marketing

Kinh nghiệm làm việc

Production Executive tại PHOENIX VOYAGES HCMC

10/2014 → 5/2016 (1 năm 7 tháng)

Hồ Chí Minh City

- Establish brochure production in English and French - Conduct tour products, selling prices for travel agents and direct clients - Handle specific requests for the Sales Department - Get involved in organizing FAM Trips

Travel consultant & Production Development tại TRAILS OF INDOCHINA (Indotrek adventure brand)

6/2016 → 8/2018 (2 năm 2 tháng)

Hồ Chí Minh City

- Deal with clients to get bookings, and contribute to a 30% increase in total revenue since the new brand launch. - Tailor-made Asian adventure and luxurious travel itineraries. Have proficiency in using the TOURPLAN system. - Implement Market research and Branding. - Establish seasonal brochures for travel agents (core markets: UK, US, and Australia). - Incorporate with local travel agents/tour desks/tour operators to promote INDOTREK Cycling Day tours in Saigon and its surroundings.

Sales & Marketing Supervisor tại Tâm Trí Nha Trang General Hospital

11/2018 → 4/2019 (5 tháng)

Nha Trang

- Content marketing: liaise with doctors to create medical articles and update healthcare knowledge towards targeted clients. - Establish Sales & Marketing business plan for Tâm Trí Nha Trang General Hospital - Monitor social media platforms and the hospital website. - Responsible for Branding and Direct marketing channels. - Organize monthly medical workshops and internal events for new patients and residents. - Supervise in-house signage in public areas, manage the production of POSMs and marketing collaterals. - Execute SMS Branding

Assistant Marketing & Communcation Manager tại Amiana Resort Nha Trang

5/2019 → 3/2021 (1 năm 9 tháng)

Nha Trang, Khánh Hoà

- Assist DOSM in establishing the annual Marcom budget and action plan - Manage website and social media platforms, increase 25,000 new followers in 4 months. Manage social content, execute social media ads, and implement publication of newsletters and in-house printed newspapers. - Brief and supervise all in-house and commercial branding artworks. Produce marketing collaterals. Execute Digital Room Campaigns on OTA channels. - Write PR articles and press releases - Implement influencer marketing campaigns. Supervise display and other media advertising.

Marketing & Communication Manager tại Vias Hotel Vũng Tàu

4/2022 → / (3 năm 3 tháng)

Hồ Chí Minh City office

1. Branding management: Be responsible for all visual artworks relating to hotel collaterals, and POSMs. Create marketing promotions to promote Sales and services from all outlets. Execute media shooting for branding photos and commercial videos. 2. Digital Marketing: Implement the digital campaigns including Facebook Ads, SEO, GG Ads, EDM, Zalo OA, etc. Monitor hotel-owned media platforms: Website, Social media channels. 3. Content Marketing: Manage content plan and generate creative content for social media posts. 4. Media communication: Monitor LED/LCD visuals, in-room newsletters, public signages, OOH ads, etc. 5. Public Relations: In charge of press releases, PR articles, sponsorship, KOL campaigns, and Hotel & Travel awards. 6. Event & Partnerships: Collaborate with partners in banking, malls, airlines, healthcare, schools, and workshops, etc.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo