NGUYỄN BẢO NGỌC

NGUYỄN BẢO NGỌC

Hồ sơ 5 sao bạc 74 Lượt xem

Giới thiệu bản thân

With nearly 10 years of experience in Customer Service, including 5 years in the Hospitality & Tourism industry in Da Lat, I believe my skills and expertise can contribute positively to your team. Throughout my career, I have taken on key roles that have helped me develop strong communication, problem-solving, and organizational skills. I am highly customer-oriented, always striving to provide the best possible experience, while continuously learning and improving my professional abilities.

Thông tin cá nhân

Họ và tên
NGUYỄN BẢO NGỌC
Giới tính
Nữ
Ngày sinh
14/07/1992, 32 tuổi
Địa chỉ
286/36 Trần Hưng Đạo, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Tp. Hồ Chí Minh
Cập nhật
06/04/2025

Thông tin cơ bản

Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)

Kỹ năng

Tin học văn phòng
Quản lý
Quản lí thời gian
upselling
Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Tin học văn phòng

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Trình độ học vấn chuyên môn

George Brown College

Hospitality and Tourism Management - Cao đẳng

Ho Chi Minh City University of Technology (HUTECH)

Hotel Management - Đại học

Kinh nghiệm làm việc

Reservation Supervisor tại Golden Imperial Hotel

Đà Lạt, Việt Nam

Responsible for leading the reservation team to successfully achieve monthly sales targets Reservation Management: Oversee PMS (espsecially “SMILE”), update room status, ensure accurate bookings. Guest Services: Handle requests, complaints, VIPs, and coordinate with departments. OTA & Partner Relations: Manage OTAs, travel agencies, rates, and availability. Conduct training for all staff.

Reception Supervisor tại Le Marais Hotel

Đà Lạt, Việt Nam

Performing all check-in and check-out tasks. Managing online and phone reservations. Informing customers about payment methods.

Villa - Hotel Sales Collaborator tại Collaborator

Đà Lạt, Việt Nam

Seek clients, understand needs, and offer tailored booking consultation. Maintain relationships and ensure a smooth reservation experience.

Acting Assistant Front Office Manager tại Dalat Edensee Lake Resort & Spa

Đà Lạt, Việt Nam

Ensure staff meet guest expectations and identify improvements. Assist the Manager in leading Front Office operations to maintain highest standards.

Reservation Supervisor tại Dalat Edensee Lake Resort & Spa

Đà Lạt, Việt Nam

Verify customer information and payment options, assign rooms and respond to customers. Manage room reservations via “SMILE” system Follow all the agencies and OTA channels Earn the “Employee of the Month” Achivement (05/2019)

Thông tin tham khảo

Hình ảnh