Võ Thị Hạnh Minh

Võ Thị Hạnh Minh

Hồ sơ 5 sao vàng 544 Lượt xem

Giới thiệu bản thân

I have diverse experience in food service, hospitality, and marketing communication. I built customer service and teamwork skills at Arnold Burger, strengthened front-desk and guest relations at Green Hotel, and gained administrative experience in a marketing communication company. Currently, I work as a receptionist at Rex Hotel, further developing my expertise in hospitality.

Thông tin cá nhân

Họ và tên
Võ Thị Hạnh Minh
Giới tính
Nữ
Ngày sinh
03/09/2003, 22 tuổi
Địa chỉ
Trương Công Định, phường 7, thành phố Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu
Cập nhật
16/10/2025

Thông tin cơ bản

Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Bà Rịa - Vũng Tàu
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)

Kỹ năng

Tin học văn phòng
Lắng nghe. Làm việc nhóm tốt. Xử lí tình huống tốt
Kỹ năng giao tiếp ứng xử
giao tiếp bằng tiếng anh

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Trình độ học vấn chuyên môn

Cao đẳng ngoại ngữ Hà Nội

Trung học

Cao đẳng Ngoại Ngữ Hà Nội - Ngành Ngôn Ngữ Hàn (Đang theo học)

Kinh nghiệm làm việc

Nhân viên phục vụ tại Arnord Burger

Vũng Tàu

Selling, consulting customers, taking orders and preparing dishes according to customer requests Arrange goods, check inventory, report and place orders Arrange work shifts for part-timers Revenue report

Nhân viên Lễ Tân tại GREEN HOTEL

Vũng Tàu

Consulting on room sales, check-in and check-out procedures for guests. Receive reservations from channels such as booking, Agoda,... then arrange accommodation rooms for arriving guests. Receive requests from customers, resolve complaints quickly to bring customer satisfaction. Coordinate with housekeeping staff to quickly respond to customer requests. Responsible for checking and controlling cash revenue.

Nhân viên Marketing tại CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN PANORAMA

Vũng Tàu

Develop and build the company's products and brand through Facebook. Increase searches as well as create favorable conditions for potential customers to access the brand more effectively

Nhân viên Lễ Tân tại Tập đoàn BRG

Vũng Tàu

Consulting on room sales, check-in and check-out procedures for guests. Receive reservations from channels such as booking, Agoda,... then arrange accommodation rooms for arriving guests. Receive requests from customers, resolve complaints quickly to bring customer satisfaction. Coordinate with housekeeping staff to quickly respond to customer requests. Responsible for checking and controlling cash revenue.

Thông tin tham khảo

Hình ảnh