Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
20876 1

Front Office Manager (Khách sạn Capella)

  • Hạn nộp: 31/03/2021
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Hà Nội
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
22/07/2021 15:03

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

The Front Office Manager (FOM) holds the key leadership of and is responsible for keeping a perfect performance of Front Office department, providing functional assistance and direction to the team. As a member of management team, FOM provides the team with leadership and clear direction in continuous improvement of operation standards to ensure that the hotel delivers stellar level of service standards to all guests and achieving long term financial performance.

THE ROLE

1. Responsible for all matters pertaining to Front Office team including Front Desk, Bell, Reservation & Communication (where required)

2. Provides inspirational leadership, clear vision and direction to team members to ensure delivery of the Capella brand, values and vision, to create an amazing experience for our guests and team members.

3. Oversees and supports all team members in daily operation to ensure strict compliance to all policies and standard operating procedures set by the department, hotel and Corporate office.

4. Build and maintain strong guest relationships by periodically checking in on their stay experiences, gathering feedbacks to improve on operation and service experience. Ensuring that all complaints are handled with utmost professionalism and proper follow-ups are done in a timely manner.

5. Monitor and analyse guest feedbacks from the various platforms (e.g. comment card, TripAdvisor, online reviews) and provide strategic direction for a continuous rating improvement. Handling complaints and resolving service ‘Glitches’, keep a record of all feedbacks under the appropriate system. Ensures that the issues are resolved in a timely manner to guests’ satisfaction.

6. Drives cross-selling and upselling of hotel’s products and services noting special promotions and events to maximize revenue performance. Prepare the monthly and annual budget and forecast reports.

7. Oversee administrative duties such as roster planning, approval of annual leave, medical leave, public holiday leave application, up to date leave records as necessary.

8. Be in the Risk Management Committee, Coaches and mentors team members on the hotel’s Crisis & Emergency and Fire & Life Safety policies and procedures, ensure all workplace health and safety standards are observed and provide support to colleagues.

9. Participate in recruitment activities, and manage performance of the team, feedback through team member recognition, rewards, and disciplinary action, with the assistance of Human Resources, when necessary.

10. Participates and contributes in the preparation and development of the Hotel’s strategic and Business Plan. And Perform all duties with discretion, professionalism and a pleasant demeanor


Quyền lợi được hưởng

Based on Capella Hotel Group and Capella Hotel Hanoi's policies.

Yêu cầu công việc

TALENT PROFILE

Qualification

o University Degree, preferably in Hospitality Management or equivalent

Work Experience

o 2 years’ experience in similar role or capacity in luxury hotel/resort with rotational management roles in Front Office

Technical Skills o Strong knowledge of Property Management System (e.g. OPERA)

o Excellent interpersonal skills

o Strong people-management skills

o Competent computing skills (e.g. Microsoft Office)

o Strong in spoken and written English


Yêu cầu hồ sơ

Submitted online.
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 1.000 - 4.999
  • 3rd Floor, 13 Hai Ba Trung st. Hoàn Kiem Dist. Hanoi. Vietnam.
  • https://sunhospitality.com.vn/
  • Sun Hospitality Group là khối du lịch nghỉ dưỡng thuộc Tập đoàn Sun Group, sở hữu chuỗi Khách sạn, Resort nghỉ dưỡng 5 sao đẳng cấp quốc tế trải dài ba miền Bắc, Trung, Nam như Intercontinental Danang Sun Peninsula Resort, Premier Village Resort Da Nang, Novotel Danang Premier Han River, Mercure Danang French Village Bana Hills, JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay, Premier Village Phu Quoc, Premier Residences Phu Quoc, M. Gallery Sapa, ... Các Resort và Khách sạn này được Quản lý bởi các Tập đoàn Quản lý Khách sạn nổi tiếng hàng đầu thế giới như IHG, Marriott, Accor, Rosewood, ... Sun Hospitality Group luôn không ngừng xây dựng và phát triển thương hiệu cho các khách sạn, khu nghỉ dưỡng, sân golf, suối nước nóng và các dịch vụ vui chơi giải trí. Để có thể theo đuổi những mục tiêu mong muốn, chúng tôi đang tìm kiếm và tuyển dụng các tài năng ngành dịch vụ để gia nhập mái nhà Sun Group nói chung và Sun Hospitality Group nói riêng. Hãy tham gia cùng SHG để khẳng định sự thành công của bạn!

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu