Guest Service Agent | NV Lễ tân
- Hạn nộp: 15/08/2025
- Mức lương: 5 - 8 triệu
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
• Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity.
• Registers and rooms all arrivals according to established procedures
• Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures
• Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation
• Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received
• Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures.
• Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times
• Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as: Domestic rate, Special Package and Peakpoints.
• Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to Supervisor / Duty Manager if he/she unable to assist.
• Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service.
• When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival.
• Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems.
• Maintains exemplary deportment standards of behavior and appearance and attitude as expected in The Anam.
• Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state all times.
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Competative salary, service charge | Lương, phí phục vụ cạnh tranh
- 6 off days/ month, AL, PH, 1 Birthday leave |It nhất 6 ngày OFF/ tháng, ngày nghỉ Lễ, Phép năm …
- Social Insurance; workmen insurance | BHXH, BHYT, BHTN; Bảo hiểm tai nạn 24/7.
- Duty meal| Ăn ca
- Shuttle bus | Xe đưa đón
- Other benefits as per TANM’s policy| Các phúc lợi khác theo chính sách của Công ty.
Yêu cầu công việc
GENERAL REQUIREMENT FOR THE POSITION / YÊU CẦU CHUNG
• Responsible for all activities relevant to the Front Desk such as the reception, check in / out, rooming of all Hotel guests, foreign exchange and assisting them with inquiries.
At The Anam we wish our guests to feel special and well taken care of which means we need you to:
• Be charming by being approachable, having confidence and showing respect.
• Stay in the moment by understanding and anticipating guests’ needs, being attentive and taking ownership of getting things done.
• Make it memorable by being knowledgeable, sharing stories and showing your style to create mo-ments that make people feel special.
• Excellent communication skills to both external and internal guests
• Able to speak, read and write English
• Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
• Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
• 1 year experience in front office / guest services operations / customer service preferred, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
- CV by English with photo
- Other proffessional documents
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 100 - 499
18 Nguyễn Đình Chiểu, khu phố 1, Hàm Tiến, Thành phố Phan Thiết, Bình Thuận, Vietnam
Là một trong những Khu nghĩ dưỡng hạng sang mới ra đời của Tập đoàn Anam, The Anam Mũi Né là Khu nghĩ dưỡng chuẩn 5 sao cao cấp mang đậm phong cách kiến trúc Indochine cổ điển, hoạt động từ Tháng 1.2023. Khu nghỉ dưỡng có 21 phòng biệt thự, 106 phòng tiêu chuẩn và thượng hạng, 01 nhà hàng cao cấp chuyên phục vụ món Âu-Á, 01 nhà hàng mang đậm nét ẩm thực Việt Nam, 10 phòng spa trị liệu và chăm sóc sức khỏe, 2 hồ bơi, quầy lưu niệm, các phòng hội nghị, thể thao nước, trung tâm giải trí và chăm sóc thể hình, phòng tập Yoga và câu lạc bộ dành cho thiếu nhi. Môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện và chế độ đãi ngộ hấp dẫn tại thị trường du lịch Hàm Tiến - Mũi Né, Phan Thiết, Bình Thuận.
Thông tin liên hệ
-
Nguyễn Thị Bích Lan - HR
-