Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Lê Bùi Minh Trí

Lê Bùi Minh Trí

Hồ sơ 5 sao bạc 662 Lượt xem hồ sơ

Nam, 18/05/1998, 25 tuổi

361/16b Phan Văn Trị, Bình Thạnh, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Cập nhật: 12/04/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị, Ẩm thực
Lĩnh vực
Nhà hàng/ Bar/ Pub

Giới thiệu bản thân

Never give up. Keep learning and exploring the new things in the hospitality industrial. Always moving forward to perform my dream.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Tôn Đức Thắng

Nhà hàng- Khách sạn - Đại học

2016 → 2020

Kĩ năng

Teamwork
Giao tiếp
Quản lý thời gian
Xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Supervisor tại Asiatique

2/2021 → Hiện tại

Hồ Chí Minh

• Monitoring the restaurant’s cash flow and settling bills. • Monitoring inventory and ensuring that all bar supplies and other restaurant essentials are adequately stocked. • Sceening and training staff. • Managing restaurant staff's work schedules. • Checking in on customers to enquire about food quality and service. • Resolving customer complaint.

Captain tại THE BRIX EATERY SAIGON

11/2020 → 1/2021 (2 tháng)

Hồ Chí Minh

• In charge of a whole section • Greet and welcome guests promptly in a warm and friendly manner. • Ensure guest are serviced within specified time. • Able to anticipate any unexpected guest need and reacts promptly and tactfully. • Serve food courses and beverages to guests. • Record transaction / orders in Point of Sales systems at the time of order. • Check with guests to ensure satisfaction with each food course and beverages. • Maintain cleanliness of work areas. • Present accurate final bill to guest and process payment. • Completes the daily responsibilities that are set for each individual shift. • Take an active role in coaching and developing junior staff. • Any other duties related to food and beverage service assigned by the manager.

Barista, Cashier (Intership) tại The Reverie Saigon

9/2020 → 10/2020 ()

Hồ Chí Minh

• Make sure everything stand by before business time. • Taking to orders foods and beverages from customers. • Serve meals at dining room for guests. • Prepare beverages, food products. • Handle cash, credit or check transactions with customers

Barista tại Starbuck

10/2016 → 1/2018 (1 năm 3 tháng)

New World Hotel

• Promote the culture, value, and missions of Starbucks. • Provide excellent customer service to all guests. • Maintain the store and anticipate the customer’s needs. • Is a great multi-tasker and able to perform many different tasks within the store during each shift. • Prepare beverages, food products, and handle cash.

Waiter (CL) tại L’olivier, Fine Dinning, Sofitel Saigon Plaza

3/2018 → 5/2019 (1 năm 2 tháng)

Hồ Chí Minh, Việt Nam

• Make sure everything stand by before business time. • Taking to orders foods and beverages from customers. • Serve meals at dining room for guests. • Clear the table, cleaning equipments and re-set up like the first time.

Service Captain tại Madame Sau, Lounge Bar

6/2019 → 2/2020 (8 tháng)

Hồ Chí Minh, Việt Nam

• Checking and prepare equipments for shift working. • Responsible for everything in working shift. • Appoint and support staff in services. • Handle possible complaints from customer services. • Notify to Assistant Manager or Manager when special situations.

Mong muốn về công việc

“The way we treat people in our care affects the way they go home and treat people in their care.”- Bob Chapman, CEO at Barry-Wehmiller. I want to work in a place where i am taken good care of and can take good care of customers.

Giải thưởng

Intership Certificate

10/2020

The Reverie Saigon

Intership Certificate

8/2017

The Adora Luxury- Dong Phuong Group

MS Word Specialist

12/2018

Microsoft Office Specialist for Office Word (ID:14242468)

B1 Preliminary

12/2019

B1 Preliminary, Cambridge English Test, 156 points.

MS Excel Specialist

12/2018

Microsoft Office Specialist for Office Excel (ID:14242468)

Thông tin tham khảo

Hugo De Sermet - Restaurant Manager

The Brix

none@gmail.com - 0348890395

Anthony Hammer Joseph - General Manager

Madame Sau

none@gmail.com - 0907684850

Lê Trần Anh khoa - Restaurant Assistant Manager

Asiatique

khoatran11101989@gmail.com - 0935539615

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile