Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Tiến Đạt

Trần Tiến Đạt

Hồ sơ 5 sao vàng 269 Lượt xem hồ sơ

Nam, 08/03/1994, 30 tuổi

35/58C Nguyễn Văn Quỳ Q7

Cập nhật: 10/05/2020

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
3 sao

Giới thiệu bản thân

My 2 years of experience handling hospitality execution and working with a list of customers, who make me play a crucial role in developing my insightful Client Service perspective & understanding. As a highly adaptable and personable individual, with driven and results-oriented direction, interpersonal skills combined with the teamwork & can-do attitude. I am expecting to take my career to the next level with great confidence and determination.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Khoa Học Tự Nhiên

Điện tử - Đại học

2009 → 2016

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Sáng tạo
Adobe Photoshop
Thiết Kế - Mỹ Thuật
Adobe Illustrator
upselling
Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Receptionist (Senior) tại Laluna Sai Gon

1/2017 → 12/2018 (1 năm 10 tháng)

HCMC

Greet and welcome guests as soon as they arrive & Identify their booking information with a detailed description Answer, screen, and forward incoming phone calls/customer concerns Ensure reception area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms, and brochures) Receive, sort and distribute daily mail/deliveries Order front office supplies and keep an inventory of stock Update calendars and schedule meetings Arrange travel and accommodations, and prepare vouchers Keep updated records of office expenses and costs Perform other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing

Receptionist tại Leblanc SaiGon

1/2014 → 12/2016 (2 năm 10 tháng)

HCMC

Communicate effectively with management and co-workers in a professional and courteous manner Receive, Solve & handle daily problems of guests staying at the hotel system Handle general complaints and refer guest service issues to the manager Adhere to all corporate policies, procedures and work rules Perform a variety of tasks related to assisting F&B operation system, including but not limited to: answering telephones, tour service and other duties as assigned Safeguard company assets by adhering to company policies and procedures

Mong muốn về công việc

A few of my future goals include leading an operation team in some capacity. I’m excited about the prospect of working with teams like leading execution and hotel management on developing streamlined processes—this is a natural fit with my business administration background. One reason this job stood out to me was that it calls for a candidate with organizational expertise. I’ve had inspirational managers that I really admired and would love to manage my own team in a few years

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile