Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
3 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Khoa Học Tự Nhiên
Điện tử - Đại học
2009 → 2016
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo | |
Adobe Photoshop | |
Thiết Kế - Mỹ Thuật | |
Adobe Illustrator | |
upselling | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist (Senior) tại Laluna Sai Gon
1/2017 → 12/2018 (1 năm 10 tháng)
HCMC
Greet and welcome guests as soon as they arrive & Identify their booking information with a detailed description Answer, screen, and forward incoming phone calls/customer concerns Ensure reception area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms, and brochures) Receive, sort and distribute daily mail/deliveries Order front office supplies and keep an inventory of stock Update calendars and schedule meetings Arrange travel and accommodations, and prepare vouchers Keep updated records of office expenses and costs Perform other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing
Receptionist tại Leblanc SaiGon
1/2014 → 12/2016 (2 năm 10 tháng)
HCMC
Communicate effectively with management and co-workers in a professional and courteous manner Receive, Solve & handle daily problems of guests staying at the hotel system Handle general complaints and refer guest service issues to the manager Adhere to all corporate policies, procedures and work rules Perform a variety of tasks related to assisting F&B operation system, including but not limited to: answering telephones, tour service and other duties as assigned Safeguard company assets by adhering to company policies and procedures