Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/1100571-dao-thi-tuyet-trinh 1100571-dao-thi-tuyet-trinh.pdf
Đào Thị Tuyết Trinh

Đào Thị Tuyết Trinh

Hồ sơ 5 sao vàng 239 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 23/05/1987, 38 tuổi

2/91 Phan Thúc Duyện Phường 04 Tân Bình

Cập nhật: 15/08/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499
Công việc mong muốn
Tài chính, kế toán

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Coventry University

Supply Chain Management - Thạc sĩ

2013 → 2014

I completed the master degree in Supply Chain Management in United Kingdom. My goal is to excel my capabilities and knowledge in purchasing field at first then I can develop myself into the Management range later

Kĩ năng

Teamwork
Tin học văn phòng
Giao tiếp
- Có khả năng thương lượng, đàm phán tốt.
- Có khả năng làm việc dưới áp lực cao, chấp nhận thử thách, năng động, trung thực, độc lập, sáng tạo.
Kỹ năng ra quyết định

Kinh nghiệm làm việc

Nhân Viên Mua Hàng tại Công Ty TNHH Dịch Vụ Asan

11/2023 → 7/2024 (7 tháng)

Hồ Chí Minh

• Work as Purchasing Executive for Asan spicy noodle chain • To organize the supplier network and build up the purchasing procedure • To solve all related daily problems such as insufficient good quality, lack of products, on time delivery • To build up long time relationship with reliable suppliers with the aims to achieve long term cost saving • To coordinate with other department to finalize the BOM to control the actual costs • Other important tasks from the Broad of Director

Nhân Viên Mua Hàng tại International Box Vietnam Limited

6/2010 → 3/2011 (8 tháng)

Ho Chi Minh

• Malaysian invested company, work as the purchasing roles for the IBOX karaoke project launched at the beginning of February 2011 • To find suppliers information, ask for the quotation, compare the quotations, quality checking and finalize the best one to be our main contractor • To handle other administration duties as required by General Manager, translation, arrange meetings • To buy necessary items for the bar and kitchen inside the Karaoke system

Nhân Viên Kho Vận, Mua hàng tại QSR Trading Ltd

4/2016 → 8/2018 (2 năm 4 tháng)

HCM

• Work as Logistic Warehouse Executive mainly utensils, cooking equipment of 3 brand names TPC, DQ, BWS • Make purchase order Utensils to suppliers to commit the timeline of NSO • To ensure the sufficient stocks available and report directly to planning and procurement team and Warehouse Manager weekly • Solve all related problems arising from stores for example loss of goods, unqualified products, supplementary orders for new marketing campaign • Manage the timeline of new stores opening and fulfill the requirements from stores managers: sufficient number and transportation schedule • Coordinate with Accounting Department to control inventory quarterly, yearly, solve all problems related to variance figures on SAP System compared to weekly SOH reports of third party • Control the logistic costs with the aim to maximize the truck capacity and logistics cost

Purchasing Executive tại MaiC Restaurant Co.Ltd

12/2018 → 7/2022 (3 năm 7 tháng)

Hồ Chí Minh

• • Work as Purchasing Executive mainly raw ingredients, vegetable, utensils for Boomerang restaurant • To receive weekly orders from kitchen, bar department from social applications and send orders to suppliers • Track the delivery time of suppliers, solve all related problems such as insufficient good quality, lack of products and quickly report to Managers and suppliers to make replacement quickly for the operation of Boomerang • Be aware of current market price trends for goods with high usage volume and inform to OPD and Board of Director about the significant cost increases. • Collect all documents from restaurant to do the payment to suppliers on setting schedule

Mong muốn về công việc

I would like to continue developing myself in purchasing in F&B field. My long term is to reach the management level

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo