Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/1123849-tri-doan-nguyen-tran 1123849-tri-doan-nguyen-tran.pdf
Trí Đoan Nguyễn Trần

Trí Đoan Nguyễn Trần

Hồ sơ 5 sao bạc 213 Lượt xem hồ sơ

Nam, 01/01/1999, 26 tuổi

289/8b bến bình đông quận 8

Cập nhật: 15/03/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Ẩm thực
Lĩnh vực
Nhà hàng/ Bar/ Pub

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Trường trung cấp du lịch Saigontourist

Quản lí nhà hàng - Trung cấp

2019 → 2021

Tốt nghiệp loại tốt Nhành quản lí nhà hàng khách sạn

Kĩ năng

Pha chế rượu và cà phê ý
Pha chế

Kinh nghiệm làm việc

Restaurant Captain tại Nhà Hàng Nhật Bản ZumWhere

6/2020 → Hiện tại

HCMC

- Always greet and welcome guests promptly in a warm and friendly manner. - Always thank and give fond farewell to guests conveying anticipation for their next visit. - Assist guest with table reservation and while they are seating - Able to answer any questions regarding menu and assist with menu selections and ready to anticipate any unexpected guest need and reacts promptly and tactfully. - Completes the daily responsibilities that are set for each individual shift and closing duties, including restocking items, turning off lights, etc - Reviews order dockets ensuring accurate and timely preparations for order requirements accordingly. - Take an active role in coaching and developing junior staff and work with fellow staffs and manager to ensure that the restaurant achieves its full potential - Coordinated with restaurant manager and performed all service as per requirement andevaluated performance of all waiters and prepared reports for management

Waiter Room service tại NORFOLK HOTEl

1/2020 → 5/2020 (3 tháng)

HCMC

- Effectively listened to, understood and clarified guest concerns and issues - Cultivated strong business relationships with customers to drive businessCollaborated with management to develop and carry-out ideas and procedures, and set a goal to continuously improve department performance around guest and coworker satisfaction stores

Nhân viên tại Pizza 4PS Corporation

3/2019 → 1/2020 (10 tháng)

Thành phố Hồ Chí Minh

- Greeting guests, checked bookings and escorted guest to tables, consistently checking their requirements and providing response to their enquiries - Conducts monthly inventory checks on all operating equipment and supplies. - Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen. - Responsible for clearing, collecting and returning food and beverage items to proper area. Maintain cleanliness of work areas, china, glass, etc. throughout the shift.Reviews order dockets ensuring accurate and timely preparations for order requirements accordingly.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo