Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
4 sao
Ẩm thực
Nhà hàng/ Bar/ Pub
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Trường trung cấp du lịch Saigontourist
Quản lí nhà hàng - Trung cấp
2019 → 2021
Tốt nghiệp loại tốt Nhành quản lí nhà hàng khách sạn
Kĩ năng
Pha chế rượu và cà phê ý | |
Pha chế |
Kinh nghiệm làm việc
Restaurant Captain tại Nhà Hàng Nhật Bản ZumWhere
6/2020 → Hiện tại
HCMC
- Always greet and welcome guests promptly in a warm and friendly manner. - Always thank and give fond farewell to guests conveying anticipation for their next visit. - Assist guest with table reservation and while they are seating - Able to answer any questions regarding menu and assist with menu selections and ready to anticipate any unexpected guest need and reacts promptly and tactfully. - Completes the daily responsibilities that are set for each individual shift and closing duties, including restocking items, turning off lights, etc - Reviews order dockets ensuring accurate and timely preparations for order requirements accordingly. - Take an active role in coaching and developing junior staff and work with fellow staffs and manager to ensure that the restaurant achieves its full potential - Coordinated with restaurant manager and performed all service as per requirement andevaluated performance of all waiters and prepared reports for management
Waiter Room service tại NORFOLK HOTEl
1/2020 → 5/2020 (3 tháng)
HCMC
- Effectively listened to, understood and clarified guest concerns and issues - Cultivated strong business relationships with customers to drive businessCollaborated with management to develop and carry-out ideas and procedures, and set a goal to continuously improve department performance around guest and coworker satisfaction stores
Nhân viên tại Pizza 4PS Corporation
3/2019 → 1/2020 (10 tháng)
Thành phố Hồ Chí Minh
- Greeting guests, checked bookings and escorted guest to tables, consistently checking their requirements and providing response to their enquiries - Conducts monthly inventory checks on all operating equipment and supplies. - Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen. - Responsible for clearing, collecting and returning food and beverage items to proper area. Maintain cleanliness of work areas, china, glass, etc. throughout the shift.Reviews order dockets ensuring accurate and timely preparations for order requirements accordingly.