Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/1602121-le-vo-lita 1602121-le-vo-lita.pdf
Le Vo (Lita)

Le Vo (Lita)

Hồ sơ 5 sao 919 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 30/06/1992, 33 tuổi

Phú Quốc | Hồ Chí Minh | Bình Thuận

Cập nhật: 26/08/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
50 - 60 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Kiên Giang, Phan Thiết
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
1.000 - 4.999

Giới thiệu bản thân

Marketing & Branding Manager with 9+ years of experience in Hospitality, F&B, and Entertainment. Recognized for a strategic yet creative approach, with sharp, decisive leadership and meticulous execution that consistently transform ideas into measurable business growth. Passionate about building sustainable brand value and leaving a lasting impact in competitive markets.

Trình độ học vấn chuyên môn

Saigon University

English Language in Tourism & Business - Đại học

2010 → 2014

Kĩ năng

Sáng tạo
upselling
Sales, Marketing, PR, Branding, Solving Problems
Integrated Marketing Communication
Partnership Activation
Luxury Brand Marketing
Customer Insight
Creative Marketing

Kinh nghiệm làm việc

Personal Assistant to Director tại T&H Consulting

11/2014 → 4/2016 (1 năm 5 tháng)

Nguyen Trai, District 1, HCMC

Supported contracts, reporting, fanpage admin, copywriting, and internal coordination.

Senior Sales & Marketing Executive tại Romana Resort & Spa Mui Ne

4/2016 → 6/2018 (2 năm 2 tháng)

Le Thi Hong Gam Street, District 1, HCMC

Managed OTAs, leisure sales, promotions, content & Facebook Ads, TripAdvisor & Google Business.

Marketing & Media Manager tại Corona Resort & Casino Phú Quốc

6/2022 → Hiện tại

Bai Dai, Ganh Dau, Phu Quoc

Branding: - Strategy & Planning: Built annual brand plans and communication calendars aligned with commercial goals; standardized creative briefs and content approval workflows. - Brand Health: Improved performance on Social Channels: Tripadvisor, Naver, Google Business, Website, Zalo, TikTok, YouTube, Facebook, and Instagram. - Compliance: Developed indirect, brand-led communications for the Casino (restricted advertising); consistently achieved KPIs. - POSM & Ecosystem: Managed brand identity and POSM (leaflets, brochures, booklets, standees, LED/TV screens, Travel Exhibitions) for casino & other units in the complex including: Radisson Blu, Wyndham Grand, Wyndham Garden Grandworld Phu Quoc, and VinHolidays Fiesta, Vinbus. - Cross-brand Synergy: Co-marketed with Vinpearl Safari, VinWonders, and Grand World to enhance reach and maintain message consistency. Marketing: - Budget & Performance: Managed a budget of Billions VND/year; optimized budget spending to reach most effectiveness ; operated KPI/ROI dashboards by channel. - Integrated Communications: Executed PR (press/magazines), ad networks, GDN, TVC, social media, and website campaigns; expanded international channels including Naver. - OOH & Airport: Coordinated with local authorities for city-wide OOH campaigns; partnered with Phu Quoc International Airport Management on welcoming counter, lightboxes, and brand panels,... - Key Sponsorships: MMA Vietnam (2022–2024), Vietnam Idol (2022), Miss Tourism (2022), Miss Global (2023), Asia Poker Tour, BMW & art exhibitions,...

Trưởng phòng Sales & Marketing tại Sushi Tei Vietnam

6/2018 → 4/2022 (3 năm 10 tháng)

Ho Chi Minh, Vietnam

Built brand strategy, loyalty programs, and integrated communication plans. Ran Digital & PR; executed bank/association partnerships to drive sales.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Achivements

8/2025

Rebranding brand awareness of Corona in all OOH & Digital Marketing Channels which is recognized directly by owner. Sushi Tei: +25% revenue; +50K social followers/year; +18% returning customers. Romana Resort & Spa: +30% OTA bookings & leisure sales within 6 months. Southeast Asian Ministers Of Education Organization: https://drive.google.com/file/d/1CpN4bK Ex4u2BXvpVvON9CZQV_RrKEiQP/view? usp=sharing

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo