Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Huỳnh Công Tiến

Huỳnh Công Tiến

Hồ sơ 5 sao vàng 233 Lượt xem hồ sơ

Nam, 31/12/1992, 32 tuổi

52/2 Highway 1A. Tan Thoi Nhat Ward. District 12. HCMC

Cập nhật: 15/01/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Dưới 1 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị
Lĩnh vực
Resort/ Khu Du lịch

Giới thiệu bản thân

With more than 7 years of experience in the hospitality industry, I always would like to give customers the best service experience. Besides, with the will to not be afraid of difficulties and always take on challenges, I always try to complete everything well and change myself for the better every day. I have a work motto: "Everyone will judge you by what you do, not by what you think."

Trình độ học vấn chuyên môn

Ho Chi Minh city University of Technology

Management Hospitality and Restaurant - Cao đẳng

2010 → 2013

Kĩ năng

High level of customer service. Good communication skills. Formal training. High level of cultural awareness. Have the ability to multitask. Work well in a team and be flexible. Basic using operation system, proficiency in Word, Excel, Power point

Kinh nghiệm làm việc

Sales Executive tại Vinoasis Phú Quốc Resort

8/2022 → / (2 năm 9 tháng)

Bai Dai, Ganh Dau, Phu Quoc city

Looking for, researching, and modifying potential client. Developing new clients, maintaining the relationship and their consumption. Communicating and maintaining current loyal guests. Developing, and maintaining the consistency of the hotel's standard image. Updating market information, and market trends of competitors. Establishing a close relationship with assigned clients and targeted clients such as corporate companies, travel agents, tour operators, airlines, representative offices, associations, government guests, and officers. Immediating resolve or recommending measures to resolve guest complaints. Contributing to the development of market share: Determining targeted market shares and demands, and standards that meet the requirements of that market shares. Analyzing strategy, and business status of competitors, based on that to recommend appropriate strategy. Maintaining professional working manner, appropriate behavior in dealing with guests and colleagues, to ensure an elegant appearance. Making a report on the operating status of the current in charge area, to recommend periodically or sudden petitions to the Director of Sales. Taking part in the organization and implementation events proposed by Sales & Marketing Department: Thank you party, festival, hotel event, etc

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo