Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Huỳnh Quang Minh

Huỳnh Quang Minh

Hồ sơ 5 sao vàng 781 Lượt xem hồ sơ

Nam, 09/06/2002, 22 tuổi

Hồ Chí Minh

Cập nhật: 19/04/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 1 16:31 01/07/2024
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Dưới 1 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Hành chính, nhân sự

Giới thiệu bản thân

I'm looking for a job in the hospitality environment. I have experience as a bellman of 1 year experienced in HCMC. I'm the kind of person who is quite learning so I can easily clear when you give me tasks. I hope the employer will contact me for work via phone number: 0787348547

Trình độ học vấn chuyên môn

HUTECH UNIVERSITY

HOSPITALITY MANAGEMENT - Đại học

2020 → 2024

3.2/4.0 GPA

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Bellman tại Kin Hotel

9/2024 → Hiện tại

Hồ Chí Minh

I work as a bellman in a 4-star hotel. When guests arrive, I assist them with their luggage and guide them to the reception counter to complete the check-in process. After that, I bring the luggage to the guests' rooms and introduce them to the room facilities. Besides that, I also receive stuff from guest and keep guests luggage when they checked out

Internship tại Selectum Noa Resort

3/2024 → 6/2024 (3 tháng)

Bãi dài Cam Ranh

Check in and check out guest, handling phone calling with all of guests needs. Had been training about opera system.

CASHIER - BARISTAR tại The Coffee House

1/2022 → 8/2022 (7 tháng)

HỒ CHÍ MINH

Greeting guests with positive energy, offer guests special offers like: promotions, combos,.. Experience in handling unexpected situations. 

Front Office Internship tại Crowne Plaza Phu Quoc Starbay

11/2022 → 1/2023 (2 tháng)

PHÚ QUỐC

Welcome guests and serve them with hotel amenities while they wait to check in. Then lead guests to their rooms and introduce all the amenities available in the hotel for guests. Responsible for solving problems and helping customers whenever they need it. Have experience operating the switchboard and negotiating with customers when there are situations where customers need assistance.

Mong muốn về công việc

Bellman and I believe that my ability can afford this position.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo