Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 1 | 16:31 01/07/2024 |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Trung bình)
4 sao
Hành chính, nhân sự
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
HUTECH UNIVERSITY
HOSPITALITY MANAGEMENT - Đại học
2020 → 2024
3.2/4.0 GPA
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Bellman tại Kin Hotel
9/2024 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
I work as a bellman in a 4-star hotel. When guests arrive, I assist them with their luggage and guide them to the reception counter to complete the check-in process. After that, I bring the luggage to the guests' rooms and introduce them to the room facilities. Besides that, I also receive stuff from guest and keep guests luggage when they checked out
Internship tại Selectum Noa Resort
3/2024 → 6/2024 (3 tháng)
Bãi dài Cam Ranh
Check in and check out guest, handling phone calling with all of guests needs. Had been training about opera system.
CASHIER - BARISTAR tại The Coffee House
1/2022 → 8/2022 (7 tháng)
HỒ CHÍ MINH
Greeting guests with positive energy, offer guests special offers like: promotions, combos,.. Experience in handling unexpected situations.
Front Office Internship tại Crowne Plaza Phu Quoc Starbay
11/2022 → 1/2023 (2 tháng)
PHÚ QUỐC
Welcome guests and serve them with hotel amenities while they wait to check in. Then lead guests to their rooms and introduce all the amenities available in the hotel for guests. Responsible for solving problems and helping customers whenever they need it. Have experience operating the switchboard and negotiating with customers when there are situations where customers need assistance.