Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Giỏi)
25 - 99
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Thương Mại
Quản trị khách sạn - Đại học
2017 → 2021
Kĩ năng
Tôi có khả năng về Tiếng Anh, có thể đọc hiểu và giao tiếp tương đối tốt, thành thạo Excel, Word, Power Point, Access | |
Tin học văn phòng | |
Tiếng Anh với chứng chỉ IELTS (6.5) | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử | |
Chăm Sóc khách hàng | |
kỹ năng giám sát |
Kinh nghiệm làm việc
PREMIER LIFE CONSULTANT tại Nous by Sun Life Vietnam
6/2024 → 1/2025 (7 tháng)
Hà Nội
- Advised and developed financial and insurance plans tailored to customer needs. - Maintained and expanded relationships with potential clients. - Assisted in insurance claim processing and provided after-sales customer care. - Participated in organizing company events, seminars, and exhibitions to enhance both personal and corporate branding.
ADMISSION OFFICIER tại JOLO ENGLISH CENTER
8/2019 → 1/2020 (5 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Advised and recommended suitable English courses (IELTS, - General English, English for Kids) based on customer needs. - Assisted students in overcoming learning difficulties and maintained strong client relationships. - Contributed to enhancing customer experience through professional consultation services
BANQUET DEPARTMENT INTERNSHIP tại HÔTEL du PARC HANOÏ
1/2021 → 4/2021 (3 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Setting up banquet with the team to meet guests' satisfaction - Providing food and beverage to guest following hotel service sequence
CUSTOMER SERVICE TEAM LEADER tại Elite Fitness Ba Trieu
11/2021 → 3/2024 (2 năm 3 tháng)
Hà Nội - Việt Nam
- Managed the reception desk, ensuring high standards of customer service. - Supervised, scheduled, and trained the Customer Service team to ensure excellent client interactions. - Coordinated with the administration team to manage revenue tracking and facility maintenance. - Maintained 5-star service standards through regular inspections and customer issue resolution.