Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Ngô Hữu Nghĩa

Ngô Hữu Nghĩa

Hồ sơ 5 sao vàng 332 Lượt xem hồ sơ

Nam, 25/11/2001, 23 tuổi

11/8 Quang Trung, phường 11, Gò Vấp, Hồ Chí Minh

Cập nhật: 21/03/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

I have graduated with good grades and have a strong passion for hospitality service. I'm all about going the extra mile to provide exceptional service with boundless youth energy and enthusiasm, I'm ready to jump into the workforce and dedicate myself, whatever I have to contribute to the common goal of organization.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Tôn Đức Thắng

Quản trị kinh doanh - chuyên ngành quản trị Nhà hàng và Khách sạn - Đại học

2019 → 2024

Tham gia nhiều hoạt động ngoại khoá được các câu lạc bộ và trường tổ chức từ Online đến Offline. Tham gia các hoạt động thiện nguyện làm cơm từ thiện, phát cơm cho người dân cơ nhỡ tại địa bàn thành phố Hồ Chí Minh Từng tham gia cuộc thi Chuyên ngành "Hospitality Spirit" do khoa quản trị kinh doanh tổ chức và học được rất nhiều bài học giá trị từ cuộc thi

Kĩ năng

Ability to provide exceptional customer service
Confident when dealing with any situationa and calm under pressure
Strong verbal and written communication skills
Flexible and adaptable to changing environments and priorities
Team work ability with colleagues and even self-work
Problem-solving skills
Proficient in navigating Ezcloud and Opera PMS

Kinh nghiệm làm việc

Guest Service Agent trainee tại Renaissance Riverside Hotel Saigon ( Marriott International )

11/2023 → 6/2024 (7 tháng)

Hồ Chí Minh

Ensure the check-in, check-out procedure smoothly Answering phone calls and directing them to the appropriate person or department Handling inquiries and providing information about our company and its services. Keeping the front desk area clean, organized, and presentable always. Assisting with administrative tasks such as sorting mail, filing, data entry, making welcome letter. Collaborating with colleagues to ensure smooth operations and excellent customer service.

Guest Service Agent tại Bach Suites Saigon ( Member of Design hotels )

7/2024 → Hiện tại

Hồ Chí Minh

Welcoming the guest with a warm check-in and making their stay more memorable at check-out Becoming the guest-friendly navigator to navigate them to the most attractive local cuisines Answering and confirming reservations via phone call Creating, modifying bookings, and responding to the guest’s inquiries via mail and extranet as a Reservation agent Ensuring all the guest's needs/issues are handled with a good result

Mong muốn về công việc

I am seeking a larger-scale and more professional workplace that offers dynamic daily operations, where I can continue to learn and develop specialized knowledge. My goal is to enhance my skills and expertise in the hospitality industry.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo