Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Thỏa thuận
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Tôn Đức Thắng
Quản trị kinh doanh - chuyên ngành quản trị Nhà hàng và Khách sạn - Đại học
2019 → 2024
Tham gia nhiều hoạt động ngoại khoá được các câu lạc bộ và trường tổ chức từ Online đến Offline. Tham gia các hoạt động thiện nguyện làm cơm từ thiện, phát cơm cho người dân cơ nhỡ tại địa bàn thành phố Hồ Chí Minh Từng tham gia cuộc thi Chuyên ngành "Hospitality Spirit" do khoa quản trị kinh doanh tổ chức và học được rất nhiều bài học giá trị từ cuộc thi
Kĩ năng
Ability to provide exceptional customer service | |
Confident when dealing with any situationa and calm under pressure | |
Strong verbal and written communication skills | |
Flexible and adaptable to changing environments and priorities | |
Team work ability with colleagues and even self-work | |
Problem-solving skills | |
Proficient in navigating Ezcloud and Opera PMS |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Service Agent trainee tại Renaissance Riverside Hotel Saigon ( Marriott International )
11/2023 → 6/2024 (7 tháng)
Hồ Chí Minh
Ensure the check-in, check-out procedure smoothly Answering phone calls and directing them to the appropriate person or department Handling inquiries and providing information about our company and its services. Keeping the front desk area clean, organized, and presentable always. Assisting with administrative tasks such as sorting mail, filing, data entry, making welcome letter. Collaborating with colleagues to ensure smooth operations and excellent customer service.
Guest Service Agent tại Bach Suites Saigon ( Member of Design hotels )
7/2024 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
Welcoming the guest with a warm check-in and making their stay more memorable at check-out Becoming the guest-friendly navigator to navigate them to the most attractive local cuisines Answering and confirming reservations via phone call Creating, modifying bookings, and responding to the guest’s inquiries via mail and extranet as a Reservation agent Ensuring all the guest's needs/issues are handled with a good result