Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Hàn (Không biết)
5 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Mở Hà Nội
Quản trị dịch vụ du lịch và lữ hành - Đại học
2019 → 2023
- Tham gia thực tập ở khách sạn Novotel Hà Nội Thái Hà ( Bộ phận đặt phòng) - Tham gia thực tập ở khách sạn Soleil Boutique ( Bộ phận tiền sảnh) - Tình nguyện viên Sea Game 31
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Kĩ năng làm việc nhóm | |
Kĩ năng giao tiếp | |
Kĩ năng Word , Exel , Powerpoint |
Kinh nghiệm làm việc
GYM & SPA RECEPTIONIST tại Khách sạn Grand Plaza Hà Nội
10/2023 → Hiện tại
Hà Nội
•Consulting on selling gym membership cards •Daily check-in/check-out procedures for customers •Resolve customer complaints, and answer questions related to the gym and spa services •Prepare revenue reports for the gym and other related income and expenses •Contribute to new business strategies and marketing strategies to attract customers • Reach out to clients to confirm their scheduled services and respond to inquiries regarding available options. Regularly update the reservations and cancellations list throughout the day, communicate any last-minute changes to service providers, and address scheduling conflicts in collaboration with the supervisor or manager. • Upon guests' arrival, check them in for their appointments by confirming their first and last names. Provide a general orientation regarding the spa facilities and services. Actively promote and sell spa and salon offerings to clients. • Process guest payments for spa and salon services, collecting payment authorization as needed. Additionally, accept and log cash tips for employees. At the end of the day do a daily revenue report
RECEPTIONIST tại Hoàng Đế Development
7/2022 → 9/2023 (1 năm 2 tháng)
Hà Nội
• Do procedures to receive guests, and work mainly with Korean customers • Prepare daily, weekly, and monthly revenue reports • Timekeeping for employees, making payroll • Do tax report
FRONT OFFICE TRAINEE tại Soleil Boutique Hotel
3/2022 → 6/2022 (3 tháng)
Hà Nội
• Learn about Hotel management software FO Smile • Practicing as a receptionist as an employee. • Perform check-in and check-out procedures for guests
RECEPTIONIST tại SOLE PIANO
9/2021 → 2/2022 (5 tháng)
Hà Nội
• Do check-in/check-out procedures for students • Follow up the learning process • Taking care and consulting sales courses for customers over the phone and email. • Receive student feedback.
INTERN AT THE RESERVATIONS DEPARTMENT, TRAINING THE FRONT DESK DEPARTMENT tại Novotel Hanoi Thai Ha
3/2021 → 5/2021 (2 tháng)
Hà Nội
• Receive and process Customer's bookings through the Opera system. • Keep track of bookings when there are changes, take note to let The front desk knows. • Check-in/check-out and payment procedures for customers • Learn about Accor's policies
SALE STAFF tại JM Dress Designer
9/2019 → 9/2020 (1 năm )
Hà Nội
Clothing seller Introduce, consult products, and answer questions from customers by phone and email.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Sinh viên đạt thành tích tốt trong học tập
7/2023
Tông kết tốt nghiệp Cử nhân