Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Vũ Mận

Vũ Mận

Hồ sơ 5 sao vàng 141 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 01/05/2001, 24 tuổi

Chung cư CT1, Văn Khê -La Khê -Hà Đông - Hà Nội

Cập nhật: 17/01/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Hàn (Không biết)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

I am an individual with a strong eagerness to learn, demonstrating a swift capacity for knowledge absorption and an impressive adaptability to new environments. I possess the ability to collaborate effectively within a team setting and uphold a high degree of responsibility in my professional duties. I consistently strive for excellence in my performance and am keen to engage in a professional, competitive environment that offers abundant opportunities for advancement.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Mở Hà Nội

Quản trị dịch vụ du lịch và lữ hành - Đại học

2019 → 2023

- Tham gia thực tập ở khách sạn Novotel Hà Nội Thái Hà ( Bộ phận đặt phòng) - Tham gia thực tập ở khách sạn Soleil Boutique ( Bộ phận tiền sảnh) - Tình nguyện viên Sea Game 31

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Kĩ năng làm việc nhóm
Kĩ năng giao tiếp
Kĩ năng Word , Exel , Powerpoint

Kinh nghiệm làm việc

GYM & SPA RECEPTIONIST tại Khách sạn Grand Plaza Hà Nội

10/2023 → Hiện tại

Hà Nội

•Consulting on selling gym membership cards •Daily check-in/check-out procedures for customers •Resolve customer complaints, and answer questions related to the gym and spa services •Prepare revenue reports for the gym and other related income and expenses •Contribute to new business strategies and marketing strategies to attract customers • Reach out to clients to confirm their scheduled services and respond to inquiries regarding available options. Regularly update the reservations and cancellations list throughout the day, communicate any last-minute changes to service providers, and address scheduling conflicts in collaboration with the supervisor or manager. • Upon guests' arrival, check them in for their appointments by confirming their first and last names. Provide a general orientation regarding the spa facilities and services. Actively promote and sell spa and salon offerings to clients. • Process guest payments for spa and salon services, collecting payment authorization as needed. Additionally, accept and log cash tips for employees. At the end of the day do a daily revenue report

RECEPTIONIST tại Hoàng Đế Development

7/2022 → 9/2023 (1 năm 2 tháng)

Hà Nội

• Do procedures to receive guests, and work mainly with Korean customers • Prepare daily, weekly, and monthly revenue reports • Timekeeping for employees, making payroll • Do tax report

FRONT OFFICE TRAINEE tại Soleil Boutique Hotel

3/2022 → 6/2022 (3 tháng)

Hà Nội

• Learn about Hotel management software FO Smile • Practicing as a receptionist as an employee. • Perform check-in and check-out procedures for guests

RECEPTIONIST tại SOLE PIANO

9/2021 → 2/2022 (5 tháng)

Hà Nội

• Do check-in/check-out procedures for students • Follow up the learning process • Taking care and consulting sales courses for customers over the phone and email. • Receive student feedback.

INTERN AT THE RESERVATIONS DEPARTMENT, TRAINING THE FRONT DESK DEPARTMENT tại Novotel Hanoi Thai Ha

3/2021 → 5/2021 (2 tháng)

Hà Nội

• Receive and process Customer's bookings through the Opera system. • Keep track of bookings when there are changes, take note to let The front desk knows. • Check-in/check-out and payment procedures for customers • Learn about Accor's policies

SALE STAFF tại JM Dress Designer

9/2019 → 9/2020 (1 năm )

Hà Nội

Clothing seller Introduce, consult products, and answer questions from customers by phone and email.

Mong muốn về công việc

I am eager to contribute to a dynamic and competitive work environment. My professional goal is to continuously enhance my skills and expertise to achieve a senior position, significantly contributing to the company's growth and ensuring superior customer satisfaction with our products and services.

Giải thưởng

Sinh viên đạt thành tích tốt trong học tập

7/2023

Tông kết tốt nghiệp Cử nhân

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo