Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Mr. William Wanchat Pandonsuk

Mr. William Wanchat Pandonsuk

Hồ sơ 5 sao 135 Lượt xem hồ sơ

Nam, 05/05/1972, 53 tuổi

Hine herb Laos and Bangkok Thailand

Cập nhật: 08/01/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Trên 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Trên 60 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Lĩnh vực
Resort/ Khu Du lịch

Giới thiệu bản thân

General Manager making sure all guests receive a high quality of service planning marketing campaigns planning budgets, setting sales targets and managing accounts analyzing sales figures and producing reports recruiting, training and supervising staff meeting and greeting guests dealing with customers' complaints and other problems organizing building maintenance making sure that the hotel meets health, safety and security regulations and licensing laws.

Trình độ học vấn chuyên môn

University of Auckland

Hotel Management - Đại học

1991 → 1994

Bachelor of Hotel Management

Kĩ năng

Sáng tạo
Adobe Illustrator
Adobe Photoshop
Thiết Kế - Mỹ Thuật
upselling
Sales and Marketing
Pre opening

Kinh nghiệm làm việc

Golden Sand Resort and Spa HoiAn tại Golden Sand Resort

7/2015 → 1/2018 (2 năm 6 tháng)

HoiAn

Director of Sales and Marketing

General Manager tại Ramana Hotel Saigon (Diamond Club Casino and Entertainment )

1/2021 → 1/2023 (2 năm )

Ho Chiminh

Duties and responsibilities Operations management Oversee all hotel operations, including rooms division, food and beverage outlets, spa and recreation facilities, housekeeping, maintenance, and security, to ensure efficient and seamless service delivery. Financial management Develop and manage the hotel’s budget, forecasting revenue and expenses, analyzing financial performance, and implementing cost-saving measures to optimize profitability and achieve financial targets. Sales and marketing Lead sales and marketing initiatives to drive revenue growth and market share, including developing sales strategies, targeting key market segments, and cultivating relationships with corporate clients, travel agencies, and other stakeholders. Guest relations Cultivate positive relationships with guests, addressing inquiries, resolving issues, and proactively seeking opportunities to enhance their stay and satisfaction. Staff training and development Recruit, train, and supervise hotel staff, providing ongoing coaching and feedback to ensure high service standards and a positive work culture. Quality control Maintain high standards of product and service quality, conducting regular inspections, and implementing procedures to ensure consistency and excellence throughout the hotel. Community engagement Engage with the local community and industry partners, participating in community events, supporting charitable initiatives, and representing the hotel in relevant associations and organizations

Mong muốn về công việc

Try your bedt

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Mr. Hien Yin Ho - HR Manager

Ramana Saigon Hotel

hrmanager@ramanasaigonhotel.com - +8491837827

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo