Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Thực tập sinh
Tiếng Anh (Giỏi)
25 - 99
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học RMIT Việt Nam (cơ sở Nam Sài Gòn)
Quản trị Du lịch và Nhà hàng - Khách sạn - Đại học
2021 → 2025
A senior university student majoring in Tourism and Hospitality Management. Extremely passionate about this profession especially in Food and Beverage department, love to explore more through practicality. Strong interpersonal skills proven through customer satisfaction and recognition as a Service Agent in multiple restaurants with different concepts and demographics in Ho Chi Minh city, Vietnam. Currently pursuing a career in Culinary, specifically Western kitchen and aiming for Executive level. Though not directly related to current study major, my dedication to continuous improvement and team collaboration has consistently resulted in success, proven through past club projects. Committed to excellence, my meticulous observations skills will be used to ensure all requirements meet the highest standards.
Kĩ năng
Giao tiếp | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử | |
Làm việc nhóm | |
- Có khả năng làm việc dưới áp lực cao, chấp nhận thử thách, năng động, trung thực, độc lập, sáng tạo. | |
Có thể làm việc độc lập |
Kinh nghiệm làm việc
Nhân viên phục vụ tại The Snap Café
3/2024 → 11/2024 (8 tháng)
Hồ Chí Minh (Thủ Đức)
Full-time service agent for a multi-restaurants company in a busy complex at Thao Dien, D.2 - Provided high-quality service - Recognized as the Best Family & Kid-Friendly Restaurant by People’s Pick Awards. - Rated 5-star on Google Review - Served an average of 30 families per 8-hour shift, handling diverse customer needs - Assisted in coordinating service across multiple dining areas, ensuring efficiency and guest satisfaction. - Trained in handling special requests for families and children, fulfilling the dining experience for all guests. - Managed 40+ daily cash and card transactions, maintaining accuracy in billing and order processing
Nhân viên phục vụ tại Pickles Eatery
12/2023 → 3/2024 (2 tháng)
Hồ Chí Minh
Part-time service agent for a Mediterranean restaurant. - Worked exclusively night shifts - Served an average of 60 guests per 6- hour shift - Expanded expertise including wine pairing and food recommendations - Assisted in managing late-night rushes, ensuring timely service and customer satisfaction. - Collaborated with kitchen and bar staff to ensure seamless coordination and order fulfillment. - Developed deeper knowledge of Mediterranean cuisine and wine selection, improving upselling and guest engagement.
Nhân viên phục vụ tại MARCEL GROUP
1/2023 → 4/2023 (3 tháng)
Hồ Chí Minh
Part-time service agent for a French gourmet burger restaurant as first job. - Served an average of 50 customers per 6- hour shift (worked 4 days per week) - Processed 200+ takeaway orders per week - Assisted in food presentation and quality check, ensuring adherence to hygiene and safety standards. - Handled 50+ daily cash and digital transactions - Worked collaboratively with a team of 6 staff members to maintain smooth operations. - Developed strong communication and problem-solving skills while addressing customer inquiries and concerns.