Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Quốc Cường

Trần Quốc Cường

Hồ sơ 5 sao vàng 124 Lượt xem hồ sơ

Nam, 16/06/1999, 25 tuổi

đường Phú Thuận, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh

Cập nhật: 17/02/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
2 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị

Giới thiệu bản thân

Short term: constantly improve and develop to become an excellent sales staff in the OTA field of the hotel industry. Long term: become an E-Commerce Sales manager, help the hotel develop and increase revenue.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Văn Hoá Hà Nội

Văn Hoá Truyền Thông - Đại học

2017 → 2021

Kĩ năng

Tin học văn phòng
upselling
Tôi có khả năng về Tiếng Anh, có thể đọc hiểu và giao tiếp tương đối tốt, thành thạo Excel, Word, Power Point, Access
Lên Kế Hoạch

Kinh nghiệm làm việc

Reservation & Sales tại Chuỗi Homestays & Khách Sạn Sazi Group

10/2023 → 8/2024 (10 tháng)

Hồ Chí Minh

I. Front Desk Support guests with check-in/check-out time and necessary administrative procedures. Receive, handle any requests and complaints (if any) directly from guests during their stay. Coordinate and arrange the cleaning schedule with the housekeeping team daily. II. Reservation & Sales Main Responsibilities: Manage the entire booking process on the EzCloud PMS system. Consult, introduce promotion according to each campaign, assisting customers in booking through channels: Facebook, Zalo (OA), Tiktok, and website. Set up price lists, connect to sell rooms for travel agencies. 2. Other tasks:: Adjust room rates on OTA channels (Agoda, Booking.com, Traveloka, Expedia, Airbnb) under the guidance of the manager on the EzCloud CMS system on weekly/monthly/quarter. Respond to messages and handle customer complaints/inquiries regarding booking information.

Sale Executive OTA Remote tại Little Brick Saigon Hotel

11/2024 → Hiện tại

Hồ Chí Minh

Set up and launch potential OTA channels that are suitable for the target customer segment. Consult and develop a competitive pricing strategy against competitors on OTAs (radius<5 km). Improve content score, response rate, and room availability to increase rankings.

Sale Executive OTA tại Thiên Phú Logia Hotel

8/2024 → Hiện tại

Hồ Chí Minh

1. Main Responsibilities: Manage and operate room sales on channels: Booking.com, Agoda, Expedia, Trip.com: Adjust room rates, promotion, and availability room status on week, month, and quarter to optimize revenue. Take care of customer bookings from booking - staying - checking out. Collect good reviews, resolve bad reviews on OTA Channel, Google map, Tripadvisor. Research the market, test bookings daily on all OTA channels and competitors to promptly make adjustment proposals. Regularly update the latest content, images of facilities and services of the hotel. Optimize flexible policies, miniminze disparity between channels, use visibillity booster tools to help the hotel achieve good rankings. Coordinate with the accounting department to monitor and process commission payments and related administrative tasks. 2. Other Tasks: Monitor the quality of work and train new employees. Optimizie the workflow processes. Coordinate with the marketing team to create promotional programs for holidays to boost room sales on Facebook, Zalo, and the website. Connect, expand & take care of corporation customer files (mainly Chinese customers).

Mong muốn về công việc

Mong muốn được làm việc trong vị trí Sales Executive OTA hoặc Sales Senior E-Commerce

Giải thưởng

Top 3 best sales on the entire system for 3 consecutive months (July-August-September).

8/2023

Achievements: The reception achieved the highest review score at Bui Thi Xuan facility, District 1 (score: 9.7/10). Top 3 best sales on the entire system for 3 consecutive months (July-August-September).

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo