Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Vietnam Women’s Academy
Hospitality Management - Đại học
2019 → 2022
Education Highlights GPA: 3.49/4.0 Academic Scholarships: Awarded for outstanding performance in Semesters 1 & 2 (2022). Class Leader: Elected to represent and coordinate class activities, fostering collaboration among peers. Event Organizer: Spearheaded and participated in faculty/university networking events to strengthen student engagement.
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo | |
upselling | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Fluent in English |
Kinh nghiệm làm việc
Welcomer (Guest Relationship Officer) tại Khách sạn Pullman Hanoi
11/2022 → Hiện tại
HÀ NỘI
Performs Front Office, Reception and Information operations, applying the organisational structure defined by the Front Office Manager Restart operations Guest Relationship Outlet after Covid-19 Rebuild the work system of the outlet Welcoming and guiding hotel’s guest Upselling hotel’s products and services Making check-in and check-out processes