Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Vietnam Women’s Academy
Hospitality Management - Đại học
2019 → 2022
Education Highlights GPA: 3.49/4.0 Academic Scholarships: Awarded for outstanding performance in Semesters 1 & 2 (2022). Class Leader: Elected to represent and coordinate class activities, fostering collaboration among peers. Event Organizer: Spearheaded and participated in faculty/university networking events to strengthen student engagement.
Kĩ năng
PMS Opera | |
Tin học văn phòng | |
Tôi có khả năng về Tiếng Anh, có thể đọc hiểu và giao tiếp tương đối tốt, thành thạo Excel, Word, Power Point | |
Sáng tạo | |
upselling | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Fluent in English |
Kinh nghiệm làm việc
Welcomer (Guest Relationship Officer) tại Khách sạn Pullman Hanoi
11/2022 → Hiện tại
HÀ NỘI
Performs Front Office, Reception and Information operations, applying the organisational structure defined by the Front Office Manager Restart operations Guest Relationship Outlet after Covid-19 Rebuild the work system of the outlet Prepare room for guest based on hotel occupancy and guest's special request. Make sure the lobby always operates smoothly Maintain the proper atmosphere of lobby Control the cleanliness of lobby Welcoming and guiding hotel’s guest Upselling hotel’s products and services Making check-in and check-out processes Maintain oversight of outlet item quantities and their usage status. Assist the Supervisor and Finance Staff who controls in executing monthly inventory control procedures at the outlet Relay critical information and directives between leadership and staff. Review daily task list of member. Check hotel occupancy and issue duty rosters for Manager based on occupancy. Process and track all maintenance requests to ensure timely resolution. Promotes the Pullman brand philosophy through his or her exemplary attitude, behaviour, uniform and excellent communication skills. Collect guest feedback and the performance of the team to manager. Handle and follow up on guest complaints to Manager Making check-in and check-out processes Introduce and upselling hotel’s products and services Participate in training outlet members and trainee according to monthly training plan Handle billing problems, items in OPERA system and VAT VNPT