Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Iuliia Sotckaia

Iuliia Sotckaia

Hồ sơ 5 sao vàng 38 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 03/12/1990, 34 tuổi

5XQF+8P5, Cửa Lấp, Phú Quốc, Kiên Giang

Cập nhật: 16/04/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trợ lý, thư ký
Mức lương mong muốn
30 - 40 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng, Khánh Hòa
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá), Khác (nêu rõ tại giới thiệu bản thân) (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị
Lĩnh vực
Resort/ Khu Du lịch

Giới thiệu bản thân

Responsible, sociable, friendly, tactful, punctual, quick learner, active life position.

Trình độ học vấn chuyên môn

The National research Tomsk Polytechnic University

Personnel Management - Đại học

2010 → 2015

I studied and worked at the same time.

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Sáng tạo
Adobe Illustrator
Adobe Photoshop
Thiết Kế - Mỹ Thuật
Thiết Kế - Mỹ Thuật
upselling

Kinh nghiệm làm việc

Guest Relation Officer tại Swandor Hotels & Resorts - Cam Ranh

11/2022 → 10/2023 (10 tháng)

Cam Ranh, Vietnam

- Welcome guests during check-in, providing full information about all hotel services during check in and giving a found farewell to guest while checkout. - Ensure that all check-ins and check-outs are handled smoothly without unnecessary delay or discomfort to any guest. - Answer guest inquiries about hotel services, facilities and hours of operation in a timely manner. - Providing information regarding town attractions, activities etc. - Handling guest complaints and concerns in an efficient and timely manner and providing excellent customer service as per hotel standards. - Demonstrate a thorough understanding of all facilities and services provided within the hotel and identify opportunities for up-selling and promoting when appropriate - Operating in Sedna System - creating tasks (traces) for departments to satisfy guests needs ASAP. Control traces are closing efficiently. - Post Room service orders via POS systems, posting sales of hotel services to Sedna as well as providing paper bill to the guests. - Fully comprehend and operate in Sedna – reservation, inhouse, arrivals, departures, changing room plans, room status, forecast etc. - Co-ordinate with all departments of the hotel in order to provide customer service. Maintain good communication and work relationships in all hotel areas- Comply with hotel security, fire regulations and all health and safety legislation. - Answer incoming customer phone calls and take appropriate action for each call. - Run Monthly Reports – Staff bonus report, GR report (that includes monthly hotel social media results on base of the guests reviews, comments, collected surveys). Provide reports to GR manager every 1st day of the month. - Follow up all Social Media web pages of Hotel (Top Hotels, Tripadvisor, Holiday Check, Booking, Agoda, Expedia, Google, VK) comments about hotel and reply to every question and comment, providing 24 hours support to all customers. - Run Call Center Report, Social Media Report, Questionnaire Fort Report

Mong muốn về công việc

Provision: accommodation compensation for accommodation, insurance, work uniforms, moderate work schedule.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo