Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Đào Việt Anh

Đào Việt Anh

Hồ sơ 5 sao vàng 36 Lượt xem hồ sơ

Nam, 30/10/1995, 29 tuổi

Xuân La, Tây Hồ, Hà Nội

Cập nhật: 28/04/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng ca
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Quảng Nam
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Looking for a new, fresh working environment away from Hanoi. Open for long term commitment with company

Trình độ học vấn chuyên môn

Cao đẳng Du lịch Hà Nội

Quản trị khách sạn, nhà hàng - Cao đẳng

2013 → 2016

Kĩ năng

PMS: Opera V5, Opera Cloud
English for Hospitality Business
Microsoft Word, Excel, Powerpoint, Outlook

Kinh nghiệm làm việc

Duty Manager tại Movenpick Living West Hanoi

8/2024 → Hiện tại

Hanoi, Vietnam

- Supervise and coordinate all hotel operations during assigned shifts, ensuring smooth and efficient service. - Handle guest complaints and complex issues with professionalism, discretion, and effective problem resolution. - Lead and support front office, housekeeping, food & beverage, and other hotel departments to ensure service excellence. - Ensure compliance with safety, security, and hygiene regulations. - Train and mentor staff, fostering a culture of hospitality and continuous improvement. - In charge of department Loyalty program. Monitor accommodating member profiles to ensure all members can have their Reward points correspond to their stay. - Responsible for transportation and upselling report to be submitted to Front Office Manager and related department.

Guest Service Supervisor tại Movenpick Living West Hanoi

10/2021 → 8/2024 (2 năm 10 tháng)

Hanoi, Vietnam

- Efficiently manage check-in and check-out procedures, handling payments and room assignments. - Assist guests with inquiries, reservations, and special requests to enhance their stay. - Coordinate with housekeeping, concierge, and other hotel departments to meet guest needs. - Handle guest complaints with discretion, professionalism and effectiveness. - Maintain a thorough knowledge of hotel services and local attractions to provide personalized recommendations. - Uphold brand standards, ensuring a seamless and luxurious guest experience.

Guest Service Agent tại Pan Pacific Hanoi

8/2017 → 10/2021 (4 năm 1 tháng)

Hanoi, Vietnam

- Greet and have guests to feel welcome when they have check in and check out procedure and show recognition to frequent and membered guests. Also make sure they have a fast and effortless procedure with all the hotel's essential information provided. - Pay close attention and carefully listen to guest's needs and issues which they have during their stays and resolve them with efficiency to achieve guest's best satisfactions. - Promote the products and services of the hotel to maximize hotel's revenue and match guest's needs.

Club Service Agent tại Pan Pacific Hanoi

10/2016 → 8/2017 (10 tháng)

Hanoi, Vietnam

- Take responsibility for VIP guests's experience who use facilities and services at Club Lounge. - Maitain stock and cleanliness at Club Lounge to ensure guest's satisfaction. - Show recognitions so guests can feel valuable.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Nguyễn Thị Lệ Hoàn - Former Front Office Manager

Movenpick Living West Hanoi

nguyen.lehoan@the-ascott.com - (+84) 947 487 279

Nguyễn Văn Tân - Front Office Manager

Movenpick Living West Hanoi

tan.nguyenvan@movenpick.com - (+84) 372 816 589

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo