Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Nguyễn Huyền My

Trần Nguyễn Huyền My

Hồ sơ 5 sao vàng 101 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 23/01/2002, 23 tuổi

Phường Trương Quan Trọng, Quảng Ngãi

Cập nhật: 26/05/2025

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng, Quảng Nam
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Nhật (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh, Ẩm thực

Giới thiệu bản thân

As a valedictorian graduate in Hospitality Management, I have gained hands-on experience through internships at prestigious hotels and resorts in both Vietnam and Japan. Notably, my internship for a year at a traditional Japanese Ryokan allowed me to master the art of Kaiseki service, refine my attention to detail and deepen my understanding of Japanese hospitality standards. With strong communication skills, exceptional customer service and adaptability in international environments, I am eager to contribute to new position, delivering outstanding guest experiences and further advancing my career in the hospitality industry.

Trình độ học vấn chuyên môn

Trường Đại học Yersin Đà Lạt

Quản trị nhà hàng - khách sạn - Đại học

2021 → 2024

Graduated as Valedictorian in Hospitality Management with a GPA of 3.75

Kĩ năng

Office software (Word, Excel, PowerPoint)
Design (Canva, Figma)
Time Management
Customer Service
Effective Communication
Problem Solving
Teamwork
Adaptability
Pressure Handling

Kinh nghiệm làm việc

Housekeeping Intern tại Amanoi

4/2023 → 7/2023 (2 tháng)

Vịnh Vĩnh Hy, Ninh Thuận, Việt Nam

Work as a housekeeping staff. Cleaned, organized and maintained the luxurious standards of guest rooms according to the 5-star resort guidelines. Learn and adhere to Amanoi’s service standards, delivering a premium and unique experience to guests. Detailed Deliverables: Clean and organize guest rooms to Amanoi standards, ensuring cleanliness and tidiness, replenish in-room amenities including towels, toiletries and mini-bar items, prepare rooms for special requests such as decorations or turn-down service, report damages, losses or maintenance issues promptly to ensure proper working condition, coordinate with other departments to address guest needs efficiently.

Waitstaff Intern tại DALAT WONDER RESORT

9/2023 → 12/2023 (2 tháng)

Đà Lạt, Việt Nam

Work as a breakfast buffet and alacarte restaurant staff. Ensuring table setup, clear, clean, assisting guests, handled special guest requests. Detailed Deliverables: Set up tables, greet guests, take accurate orders, serve food and drinks and handle special requests, maintain cleanliness, organize the buffet and replenish items as needed, coordinate with the kitchen.

Waitstaff Intern tại Kinosato Iwashimizu Cuisine Inn

4/2024 → 4/2025 (1 năm )

Zaou Onsen, Yamagata, Japan

Specialized in serving international guests. Serve traditional Kaiseki meals, ensuring elegant presentation, proper etiquette and guest experience. Continuously learn and understand Japanese culture and traditional etiquette to enhance the guest experience. Detailed Deliverables: Prepare tables, greet guests, explain Kaiseki menu items, serve and present dishes at correct manner (time, temperature, taste...), ensure appropriate timing between courses, collaborate with kitchen team, clear dishes and clean guest rooms.

Mong muốn về công việc

With strong communication skills, exceptional customer service and adaptability in international environments, I am eager to contribute to a new position for company, delivering outstanding guest experiences and further advancing my career in the hospitality industry.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo