Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Duy Tan University
Hospitality and Tourism Management - Đại học
2018 → 2022
Kĩ năng
⦁ Smile PMS, Smile POS | |
Communication and customer service skills | |
Payment processing and invoicing | |
Sales and upselling |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist tại Sel De Mer hotel and suites
7/2022 → 6/2025 (2 năm 11 tháng)
Đà Nẵng
Performed check-in and check-out procedures for guests, ensuring smooth and efficient processes. Preparing the arrival and departure for the next day Handle any guest comments or complains Carry out any reasonable guest requests, including but not limited to, chasing lost luggage, arranging airport transfers and guest message Provided information about additional services such as tours, restaurants, and other amenities Managed reservations, updated guest records, and maintained accurate logs Maintained knowledge of hotel promotions, packages, and rates to upsell services effectively Reported and processed reservation changes including noshows, extensions, and early check-outs in coordination with relevant departments. Generating invoices and resolving invoice-related issues.
Intern tại Dacotours
2/2022 → 5/2022 (2 tháng)
Đà Nẵng
Designed & calculated tailored travel itineraries based on customer preferences, including the selection of destinations, accommodations, and activities. Support in sourcing potential clients through social media channels and platforms