Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
KOTO Training Center
Hotel and Hospitality management Food & Beverage - Đại học
2015 → 2017
Hotel and Hospitality management Food & Beverage
Kĩ năng
Pha chế | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Pha chế rượu và cà phê ý | |
Có thể làm phục vụ , thu ngân , lễ tân, pha chế |
Kinh nghiệm làm việc
Waitress, Cashier tại Lotte Hotel Hanoi
3/2022 → 7/2025 (3 năm 4 tháng)
Ha Noi
Serving customers, pay customers' invoice, coordinating with other departments when working, keeping tools and working place clean carefully.
Waitress tại Novotel Hanoi Thai Ha
11/2021 → 2/2022 (3 tháng)
Ha Noi
Serving customers, prepare drinks,pay customers' invoices ,coordinating with other departments when working, keeping tools and working place clean carefully.
Bartender tại Delicacy hotel and Spa
7/2019 → 11/2019 (4 tháng)
Ha Noi
Prepare alcoholic and non-alcoholic drinks, coffee, prepare drinks for parties, buffets, create a daily ingredient list. Keeping the workplace clean
Waitress tại Van Cafe and Garden
3/2020 → 1/2021 (10 tháng)
Ha Noi
Set service standards, recruit and train staff, schedule working hours for all employees, control turnover, monitor cleanliness of customer service areas, and observe customers carefully to go wrong.
Captain tại Hanoi Food Culture Restaurant
2/2018 → 2/2019 (1 năm )
Ha Noi
Observe the customer service staff and guide the staff to avoid mistakes. Support to manage table reservations and record some customer requests, arrange working schedule, can replace manager when manager is absent. Keeping the workplace clean.
Waitress tại Hotel De’Art SaiGon M’Gallery
6/2017 → 2/2018 (8 tháng)
Ho Chi Minh
Serving customers, coordinating with other departments when working, keeping tools and working place clean carefully.