Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trương Mỹ Cẩm Duyên

Trương Mỹ Cẩm Duyên

Hồ sơ 5 sao vàng 468 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 24/06/1996, 28 tuổi

19 an hải 8

Cập nhật: 08/03/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Ẩm thực

Giới thiệu bản thân

With accumulated experience in the hospitality industry, I want to apply my knowledge and experience to contribute to the company as well as stabilize my career and develope myself.

Trình độ học vấn chuyên môn

COLLEGE OF COMMERCE

Hotel and Restaurant Management - Cao đẳng

2014 → 2017

College Graduation Certificate: Good Full-time Program

Kĩ năng

Computer Word, Excel, Powerpoin

Kinh nghiệm làm việc

Receptionist Cum Cashier tại VNVC- VIET NAM VACCINATION CENTRES

5/3023 → / (997 năm 10 tháng)

Da Nang

Welcoming customers, answering their questions, helping them locate items, and providing advice or recommendations. Operating scanners, scales, cash registers, and other electronics. Balancing the cash register and generating reports for credit and debit sales. Accepting payments, ensuring all prices and quantities are accurate and proving a receipt to every customer. Welcome guests with a warm, polite, professional attitude. Guide and arrange guests into the restaurant area. Coordinate with related departments to resolve requests and complaints from customers. Always say thank you and say goodbye to customers. Clean the reception area, complete the assigned work before the end of the shift.

Restaurant Captain tại NEW ORIENT HOTEL

11/2017 → 1/2023 (5 năm 2 tháng)

Dong Da, Da Nang

Perform the work of welcoming customers warmly and politely. Assign tasks to service personnel. Supervise the preparation process, set up, ensure that the restaurant's service standards are met. Monitor the attitude and working spirit of service staff. Support to do cashier work, charge money when there is a shortage of personnel. Provide solutions when customers request or complain. Professional training and guidance for employees. Coordinate with related departments to resolve requests and complaints from customers. Always ask how customers feel about service quality, ensuring customers are always satisfied. Always say thank you and say goodbye to customers. Make relevant reports and papers at the end of the shift.

Receptionist tại NGU SEN RESTAURANT

7/2017 → 11/2018 (1 năm 4 tháng)

Le Dinh Ly, Da Nang

Welcome guests with a warm, polite, professional attitude. Guide and arrange guests into the restaurant area. Coordinate with related departments to resolve requests and complaints from customers. Always say thank you and say goodbye to customers. Clean the reception area, complete the assigned work before the end of the shift.

Restaurant Internship tại NOVOTEL DA NANG PREMIER HAN RIVER

1/2017 → 6/2017 (5 tháng)

Đà Nẵng, Hải Châu, Đà Nẵng, Việt Nam

Support to F&B attendant doing job relevent Support hostess Doing breakfast and a la carte

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo