Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Tiếng Anh (Giỏi)
1.000 - 4.999
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo | |
upselling | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
critical thinking | |
self-motivation | |
⦁ Team Work. | |
analytic | |
customer services |
Kinh nghiệm làm việc
ASSOCIATE OPERATION MANAGEMENT AGENT tại OYO
8/2019 → 4/2020 (8 tháng)
Ho Chi Minh
o Directly support hotels operation. o Use assigned franchise revenue management system to achieve maximum revenue and report on hotels performance data base system o Coach & resolve specific problems during working process as necessary. ensure high levels of customer satisfaction and quality
Hotel Specialist tại Traveloka
6/2018 → 6/2019 (1 năm )
Ho Chi Minh
o Receive and resolve customer problems by investigate and cooperate with hotel partner or other departments o Support hotel partners with any concerns that they might have. o Cooperate with third parties o Take action on the system for specific tech-issue to ensure operations process smoothly
Guest Service Agent tại Bay Hotel Ho Chi Minh
10/2017 → 5/2018 (7 tháng)
Ho Chi Minh
o Prepare and process check-in and check- out procedure, assign rooms. o Cooperate with other departments to provide customer excellent service. o Receive and answer customer request and provide tourism information.