Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

HỒ THỊ THU THẢO

HỒ THỊ THU THẢO

Hồ sơ 5 sao vàng 270 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 21/09/1996, 27 tuổi

Block E, Him Lam Riverside, 7 dist., Ho Chi Minh City

Cập nhật: 31/10/2020

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc, HCMC, Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
1.000 - 4.999

Giới thiệu bản thân

I am good at interpersonal skills and familiar with dealing with customers based on my work experiences. I am familiar with both working in a team and individually in a high pressure environment. Moreover, I’m an open-minded, well organized person who uses responsibility to achieve goals.

Trình độ học vấn chuyên môn

I'm now learning Hospitality and Tourism Management at Duy Tan University

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Sáng tạo
upselling
Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
critical thinking
self-motivation
⦁ Team Work.
analytic
customer services

Kinh nghiệm làm việc

ASSOCIATE OPERATION MANAGEMENT AGENT tại OYO

8/2019 → 4/2020 (8 tháng)

Ho Chi Minh

o Directly support hotels operation. o Use assigned franchise revenue management system to achieve maximum revenue and report on hotels performance data base system o Coach & resolve specific problems during working process as necessary. ensure high levels of customer satisfaction and quality

Hotel Specialist tại Traveloka

6/2018 → 6/2019 (1 năm )

Ho Chi Minh

o Receive and resolve customer problems by investigate and cooperate with hotel partner or other departments o Support hotel partners with any concerns that they might have. o Cooperate with third parties o Take action on the system for specific tech-issue to ensure operations process smoothly

Guest Service Agent tại Bay Hotel Ho Chi Minh

10/2017 → 5/2018 (7 tháng)

Ho Chi Minh

o Prepare and process check-in and check- out procedure, assign rooms. o Cooperate with other departments to provide customer excellent service. o Receive and answer customer request and provide tourism information.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile