Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Vũ Thị Thu Trang

Vũ Thị Thu Trang

Hồ sơ 5 sao 177 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 15/04/1976, 49 tuổi

Đường Tây Hồ, Tây Hồ, Hà Nội, Việt Nam

Cập nhật: 04/03/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
N/A
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
N/A
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
Công việc mong muốn
Buồng phòng

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Ha NoiTourist College

Buồng - Trung cấp

1994 → 1995

Kĩ năng

Teamwork
Quản lý
Tin học văn phòng
English

Kinh nghiệm làm việc

Assistant Executive Housekeeper tại Hotel De L’Opera Hanoi

4/2010 → 9/2012 (2 năm 5 tháng)

Hà Nội, Việt Nam

Executive Housekeeper tại Hotel Mercure Hanoi La Gare

9/2012 → 10/2014 (2 năm )

Hà Nội, Việt Nam

Executive Housekeeper tại Apricot Hotel

10/2014 → 10/2015 (1 năm )

Hà Nội, Việt Nam

Executive Housekeeper tại Novotel Suites Hanoi Hotel

10/2015 → 3/2018 (2 năm 4 tháng)

Hà Nội, Việt Nam

 In charge 151 rooms including standard rooms, superior rooms and deluxe rooms, Public area, Minibar, Flower, landscape, Linen & laundry.  Pre-opening hotel, recruitment and interview HK staff, conducts training for all HK staffs & working schedule of department. Plan for order department operation equipment, par stock, control opening operating equipment and fix asset. Make the critical path to follow up opening schedule.  Build up SOPs and job description for all HK staffs.  Monitor housekeeping personnel to ensure all guests and internal customer receive prompt and courteous service.  Schedule routine inspection of all Housekeeping areas by/with supervisory personnel.  Inspects guest and public areas on a regular basis to ensure that the furnishings, facilities, and equipment are clean and good repair.  Manages Spring Cleaning schedule.  Make recommendations to the General Manager or designate regarding the upkeep of furnishing, facilities, and equipment, ensuring they are clean and in a good repair.  Monitor housekeeping operation and control for all consumption of Guest suppliers, department cost ongoing basic, control HK store and stock base on monthly inventory to make sure par stock enough for operation.  Monitor linen & laundry to make sure cleanliness, hygiene. Control linen par stock, chemical usage monthly.  Coordinate with Finance controller for Department yearly budget and fixed asset.  Inform other Department, the Front Office, and the Food and Beverage department, Maintain open channels of communication with other department heads and the General Manager or the General Manager’s designate.  Establishes and maintain effective human relations and works with human resources to ensure that team member performance is effective managed  Maintain appropriate standards for dress, hygiene, uniform, appearance, posture, and conduct of Housekeeping personnel.  Conducts regular department meetings.  Identifies and ensures highest possible standard of cleanliness, maintenance, guest room supplies and amenities at a realistic cost.  Supervises outside contractors to ensure contractual compliance.  Implements and controls Housekeeping procedures that provide for the health and safety of personnel and guests, such as lost and found service, key control, security, emergency and environment procedures.  Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo