Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Thỏa thuận
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Trung bình)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Mở Hà Nội ( Open University)
Tiếng Anh, Quản trị Kinh Doanh - Đại học
2009 → 2013
Kĩ năng
Decision-making & organization skill | |
SLOVING PROBLEM | |
Communication skill | |
Microsoft Word, Excel and other related software | |
PMS Opera |
Kinh nghiệm làm việc
Chief Concierge tại Hanoi Daewoo Hotel
3/2023 → 10/2024 (1 năm 7 tháng)
360 Kim Ma Str, Ngoc Khanh Ward, Ba Dinh Dist,Hanoi
- Collate and share local insights to meet guests' requests. - Deliver memorable experiences to guests with a swift and personal services. - Manage all transportation & business center rental requests. - Supervise the activities of the Concierge team, ensuring that all guests' luggage, messages, mails & other requests are handled with care. - Establish and control duty roster in accordance with business needs and ensure the department is manned at all time.
Duty Manager tại Hanoi Daewoo Hotel
10/2019 → 3/2023 (3 năm 4 tháng)
Hà Nội
- Provide functional assistance and direction to all departments. - Acknowledge & tactfully resolve customers' complaints within organization policy. - Be in the absence of FOM/AFOM. - Be responsible for any emergency situation, follow the emergency procedures & report the seniors on time. - Be responsible for security checks of entire hotel on regular basis. - Monitor appropriate standards of conduct staffs' grooming. - Assign tasks to subordinates & frequently check their implementation to ensure the department's smooth operation. - Ensure that room rate, guests' data, hotel revenues are correctly updated to the property management system. - Serve my role and team in an enviromentally-consience manner.
Front Desk Supervisor tại Nikko Hotel Hanoi
10/2015 → 5/2019 (3 năm 7 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Coach and supervise junior staffs. - Handle guests' complaints & report all incidents to managers. - Prepare for arrivals & departures to ensure all request are met accordingly. - Control general cash at Front Office, be in charge of checking all payment transactions. - Take responsibility at FOM's/DM's absence.
Guest Service Agent tại Fortuna Hotel Hanoi
4/2014 → 10/2015 (1 năm 5 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Provide personal service to VIPs, important person of corporate and other guests on Executive floors. - Cultivate and maintain good relationship with all guests. - Meet all guests' requirements fully to ensure their comfort, satisfaction and safety. - Push upselling to maximize hotel revenue.