Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Quang Đại

Nguyễn Quang Đại

Hồ sơ 5 sao bạc 410 Lượt xem hồ sơ

Nam, 14/10/1993, 31 tuổi

793/66/13 Trần Xuân Soạn, P. Tân Hưng, Q.7, Tp.HCM

Cập nhật: 18/03/2019

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Tài Chính - Marketing

Quản Trị Nhà Hàng - Khách Sạn - Cao đẳng

2011 → 2014

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
English
Microsoft Word, Excel and other related software

Kinh nghiệm làm việc

Receptionist tại Lotte Legend Hotel Saigon

1/2017 → Hiện tại

Hồ Chí Minh, Ho Chi Minh City, 베트남

 Receive guests to the hotel by greeting them warmly.  Dealing with special requests and complaints or problems from guests.  Completing procedures when guests arrive and leave.  Preparing bills and taking payments.  Make reservations for guests according to their needs by phone, e­mail, letter, fax  or face­to­face.  Contacting other departments including House Keeping, Restaurant, Bar and Spa to fulfill guest’s requirements.  Up­selling products.  Night shift’s duties.

Bellman tại Lotte Legend Hotel Saigon

7/2015 → 1/2017 (1 năm 6 tháng)

Hồ Chí Minh, Ho Chi Minh City, 베트남

 Greet guests and offer assistance. Directs guests to the Registration counter and wait until the room is arranged.  Accompany guests to the assigned room and explain all the room facilities and amenities.  Inform to guests about the Hotel’s outlets and facilities.  Carry luggage from the room to the lobby and direct Guests to the Cashier counter during check out.  Load and unload Guest’s Luggage to and from the vehicle and ensure the total number of pieces and confirm them with guests.  Deliver messages, parcels, packages, mails, faxes, etc. to the guest’s rooms.  Deliver daily newspapers to the guest’s rooms.  Help to keep the lobby area clean and in good order at all times.  Run errands, morning calls and carry luggage for room transfer.  Report to the Assistant Manager, all unusual circumstances occurring at the lobby or floors.  Perform other duties as may be assigned by Supervisors.

Room Attendant tại Khách sạn Majestic Sai Gon

4/2014 → 7/2015 (1 năm 2 tháng)

Hồ Chí Minh, Ho Chi Minh City, 베트남

 Perform all necessary cleaning activities such as dusting, sweeping, trash removal, mopping, and polishing  Adhere to procedure and ensure all rooms inspected according to department standards.  Exercise tact and discretion when dealing with guests, and guests’ property  Report any damages, shortcomings, and disturbances to supervisors  Check and maintain stock levels  Comply with all rules regarding health and safety of guests and coworkers

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo