Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/757842-hang-nguyen 757842-hang-nguyen.pdf
Hang Nguyen

Hang Nguyen

Hồ sơ 5 sao 590 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 24/07/1993, 32 tuổi

66/219 đê Tô Hoàng, Hai Bà Trưng District, Hanoi, Vietnam

Cập nhật: 06/01/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Thái Lan (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị

Giới thiệu bản thân

Dear HR Department, I’m Hang Nguyen working in PR – Marketing Major. I’ve got experiences in leading projects/events, Marketing Planning for 3 years. I got professional PR-Marketing’s necessary skill like planning strategies, media pressing and organizing works ultimately. In additions, management skill that I’ve got due to period of working time that helps me a lots to complete my job smoothly. Thank you for consider my application and I look forward to meeting you. Sincerely!

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Đại Nam

Public Relations - Đại học

2011 → 2015

Giải ba tiếng Anh không chuyên toàn quốc Giải ba dự án Khoa học trẻ Viêt Nam

Kĩ năng

- Có khả năng tổ chức, sắp xếp và quản lý điều hành.
biên tập nội dung
book Media
tổ chức sự kiện

Kinh nghiệm làm việc

Marketing Manager tại Trống Đồng Palace

11/2019 → Hiện tại

Hà Nội

Developed plans for introducing and marketing new products Supervising the development of marketing campaigns from planning to execution for pushing sales and branding Directly managing Digital Marketing activations ( Facebook ad, SEO, GoogleAd,...) Product media materials and develop social media plan Analyzing market situation, consumer trend, customer service

Marketing Leader team tại Green City Restaurant Group

11/2015 → 10/2017 (1 năm 10 tháng)

Hà Nội, Vietnam

Green City JSC is a restaurant group which has many big restaurants Develop a marketing communications plan including strategy, goals, budget and tactics Coordinate all trading MKT activities: promotion, event,… Evaluate opportunities for partnerships, sponsorships and advertising Plan all the event in the Beer Club weekly with 300 customers per night MAIN DETERMINATION We had only 1 week to make a deal with the partner and prepare event “Cartering for Monsoon 2016” at the same time. I worked as the leader of the project with dealing and completing the contract. The extra cost had risen but the revenue was beyond the target with 500.000.000 VND in 3 days, and our brand was covered in the event with 30.000 participants

Marketing Manager tại Da Vinci Academy

1/2018 → 12/2018 (10 tháng)

Hà Nội

Da Vinci Academy works in financial major as a professional training prep Creat MKT plan monthly including strategy, goals, budget and tactics to increase sales and promote brand Manage and assign work to the team Coordinate all public relations activities: promotion, event,… Production all media products Make monthy report MAIN DETERMINATION The revenue of the company stayed stable during my management term. However, the brand awareness increased thanks to useful media products which gave trader more knowledge and information about trading in stock exchange.

Senior Marcom Executive tại Vinpearl Condotel Riverfront Đà Nẵng

1/2019 → 11/2019 (10 tháng)

Đà Nẵng, Vietnam

Vinpearl Condotel Riverfront Danang is one of the apartment hotel branch from Vinpearl - Vingroup Conceive the concept, visual, content of event,promotion, POSM,… In charge all the content and idea for social media, media press,… Plan PR- Communication Strategy and balance the MKT cost and budget monthly Build KPI for each campaign montly Work with local press to expand brand awareness MAIN DETERMINATION The first Pool Party SUMMER VIBES was defective with 80 guests to come out of 120 guests followed by the campaign’s target due to the hastry running and non advertising support. The second Pool Party has reached our target of selling 150/150 tickets after 2 weeks

Mong muốn về công việc

- Professional working enviroment - Marketing - Communication Major - Working address: Flexible - Working time: Flexible - Income: 25.000.000 ++

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo