Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Thị Quỳnh Trang

Nguyễn Thị Quỳnh Trang

Hồ sơ 5 sao bạc 327 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 16/02/1990, 34 tuổi

CT3-3 Chung Cư Mễ Trì Hạ, Nam Từ Liêm, Hà Nội

Cập nhật: 26/01/2019

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

- Honest, careful, hard-working, motivated, creative and self-confident. - Great passion in hospitality. - Cooperative and effective in team work, as well as able to work independently and under high pressure. - Good leadership skill, team development and training. - Experienced in problem solving and negotiation.

Trình độ học vấn chuyên môn

Wellington Institute of Technology

Phát triển doanh nghiệp - Đại học

2015 → 2016

- Post Graduate in Management (Hospitality Organisational Development)

Hotel and Tourism Management Institute

Quản trị du lịch và khách sạn quốc tế - Đại học

2008 → 2012

- Certificate in International Hotel and Tourism Operation. - Diploma in International Hotel and Tourism Management. - Higher Diploma in International Hotel and Tourism Management. - Bachelor of Science (Hons) in International Hotel and Tourism Management. - Winner of HOTS management stimulation competition for Higher Diploma level. - Finalist in Soerenberg Concept (Convention Centre development project).

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Làm việc theo nhóm
Làm việc độc lập và dưới áp lực cao

Kinh nghiệm làm việc

Personal Assistant to General Manager tại Swiss-belresort Nha Trang

12/2017 → Hiện tại

36 Hoang Cau, Dong Da, Hanoi.

- Manage the administratie, confidential and secretarial duties of the office and General Manager. - Manage correspondences to and from the office for General Manager in a professional manner including mail, e-mails and meeting requests. - Assist with the development of reports on behalf of General Manager as required. - Coordinate functions and activities with regional, divisional and corporate staff as appropriate.

Assistant Member Service Manager tại California Management Group

3/2016 → 6/2017 (1 năm 3 tháng)

Handico Towel, 36 Pham Hung, Ha Noi

- Achieve 5 star rating in customer care and facilities management while assisting to maintain cost efficiencies for operational budgets. - Recruit, hire, counsel, supervise and motivate development and discipline of staff. - Achieve minimal staffing targets and staff retention while maximising productivity.

Guest Service Agent tại Hilton Garden Inn

3/2013 → 11/2014 (1 năm 8 tháng)

20 Phan Chu Trinh, Hà Nội

- Achieve positive outcomes from Guest queries in a timely and efficient manner. - Ensure an efficient reception experience for Guests, including check in/out, and complete audit procedures as required. - Demonstrate a high level of customer service at all times. - Maximise room occupancy and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities. - Comply with hotel security, fire regulations and all health and safety legislation.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Ms. Nguyen Bich Nhung - Room Division Manager

Hilton Garden Inn

nguyen.bichnhung@hilton.com - 0936066845

Mr. Nong Van Diep - District Member Service Manager

California Management Group

diepnong@cfyc.com.vn - 0915316898

Mr. Fritz Schenkel - General Manager

Swiss-belresort Nha Trang

fritzschenkel51@yahoo.com - 0936071651

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile