Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Giỏi)
4 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Wellington Institute of Technology
Phát triển doanh nghiệp - Đại học
2015 → 2016
- Post Graduate in Management (Hospitality Organisational Development)
Hotel and Tourism Management Institute
Quản trị du lịch và khách sạn quốc tế - Đại học
2008 → 2012
- Certificate in International Hotel and Tourism Operation. - Diploma in International Hotel and Tourism Management. - Higher Diploma in International Hotel and Tourism Management. - Bachelor of Science (Hons) in International Hotel and Tourism Management. - Winner of HOTS management stimulation competition for Higher Diploma level. - Finalist in Soerenberg Concept (Convention Centre development project).
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Làm việc theo nhóm | |
Làm việc độc lập và dưới áp lực cao |
Kinh nghiệm làm việc
Personal Assistant to General Manager tại Swiss-belresort Nha Trang
12/2017 → Hiện tại
36 Hoang Cau, Dong Da, Hanoi.
- Manage the administratie, confidential and secretarial duties of the office and General Manager. - Manage correspondences to and from the office for General Manager in a professional manner including mail, e-mails and meeting requests. - Assist with the development of reports on behalf of General Manager as required. - Coordinate functions and activities with regional, divisional and corporate staff as appropriate.
Assistant Member Service Manager tại California Management Group
3/2016 → 6/2017 (1 năm 3 tháng)
Handico Towel, 36 Pham Hung, Ha Noi
- Achieve 5 star rating in customer care and facilities management while assisting to maintain cost efficiencies for operational budgets. - Recruit, hire, counsel, supervise and motivate development and discipline of staff. - Achieve minimal staffing targets and staff retention while maximising productivity.
Guest Service Agent tại Hilton Garden Inn
3/2013 → 11/2014 (1 năm 8 tháng)
20 Phan Chu Trinh, Hà Nội
- Achieve positive outcomes from Guest queries in a timely and efficient manner. - Ensure an efficient reception experience for Guests, including check in/out, and complete audit procedures as required. - Demonstrate a high level of customer service at all times. - Maximise room occupancy and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities. - Comply with hotel security, fire regulations and all health and safety legislation.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Ms. Nguyen Bich Nhung - Room Division Manager
Hilton Garden Inn
nguyen.bichnhung@hilton.com - 0936066845
Mr. Nong Van Diep - District Member Service Manager
California Management Group
diepnong@cfyc.com.vn - 0915316898
Mr. Fritz Schenkel - General Manager
Swiss-belresort Nha Trang
fritzschenkel51@yahoo.com - 0936071651