Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Vu Thi Phuong Quynh

Vu Thi Phuong Quynh

Hồ sơ 5 sao bạc 336 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 19/04/1995, 29 tuổi

1/12/1 Vo Oanh street, ward 25, Binh Thanh district, HCMC

Cập nhật: 19/08/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc, HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Hope to find a place to devote yourself and keep improving myself to be the best self to find a job with great chances of promotion

Trình độ học vấn chuyên môn

HUTECH University

Hospitality of Management - Đại học

2013 → 2017

To save time and improve to be good at time management, I tried to shorten studying time at university 1 year. In 2016, I finished all courses to start internshiping and working at international environment. During 3 years at university, not only studying hard but also joining in some activities from my major, such as: " Student of 5 merits", "Sports festival", "Scientific research - How to delegate job in Front Office department ", etc.

Kĩ năng

- Có khả năng làm việc dưới áp lực cao, chấp nhận thử thách, năng động, trung thực, độc lập, sáng tạo.
Tin Học Văn Phòng
Lắng nghe và xử lý tình huống
upselling
Tiếng Anh
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Assistant Front Office Manager tại Muong Thanh Luxury Sai Gon

5/2022 → / (1 năm 11 tháng)

261C Nguyen Van Troi

Shift management ensuring effective schedual for all staff. Daily inspection and quality assurance. Handle complaints and other concerns. Provide training on Front Desk SOPs to new staff members. Effectively communicate with guests on various matters to ensure smooth operation

Front Desk Supervisor tại Pullman Saigon Centre

9/2019 → 9/2020 (1 năm )

Ho Chi Minh City

Be a in-charge for tasks handling, managing and monitoring systems and people in a shift. Learned about leadership skills in international environment. Better in time and team management when working multitasks.

Receptionist tại Pullman Saigon Centre

9/2018 → 9/2019 (1 năm )

Ho Chi Minh City

Better improving in high attention for guest's experiences. Not only processing check in- out in professional gesture, but also observing guest's demand to collect information in detail to save in hotel's data base for next arrival serve. Moreover, good knowledges in selling hotel's products, such as: upselling, cross-selling, etc. Learned to be stronger in solving guest's demand and issue in working.

Welcomer tại Pullman Saigon Centre

8/2017 → 8/2018 (1 năm )

Hồ Chí Minh, Việt Nam

• Welcome guests during check-in and giving a found farewell to guest while checkout. • Overseeing VIP guests, arrivals and departures. • Coordinating and multi-tasking job duties in a busy environment. • Detailed information regarding arrivals and room requirements. • Maintain all guest folios in the manner instructed and type out necessary guest likes and dislikes to the appropriate fields on the profile. • Ensure that all check-ins and check-outs are handled smoothly without

Receptionist tại ALAGON D’ANTIQUE HOTEL

3/2017 → 8/2017 (5 tháng)

Hồ Chí Minh, Việt Nam

• Welcomes guest by greeting them, in person or on the telephone; answering or referring inquiries and processed their check-ins and check-outs • Processed all payment types including cash, checks, debit and credit cards • Handle incoming calls and emails and routing appropriately • Maintains security by following procedures; monitoring logbook; issuing guest badges

Operator Trainee tại Pullman Saigon Centre

10/2016 → 1/2017 (3 tháng)

Hồ Chí Minh, Việt Nam

• Responding to internal and external calls • Receiving in-coming phone calls to the Hotel and accurately transfer calls and/or records issues • Answering inquiries, forwards calls, provides information, resolves problems and maintains records • Ensuring resolution of guest challenges including referral to appropriate departments • Recording guest complaints for future analyses

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Nguyễn Thị Phương Anh - Phó Giám Đốc - khối lưu trú

Mường Thanh Luxury Sài Gòn

dgm-rd@luxurysaigon.muongthanh.vn - 0931230430

Nguyen Tran Phuong Quyen (Ms.) - Front Office Manager

Pullman Saigon Centre

h7489-fo@accor.com - 090 839 8308

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile