Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Ẩm thực
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Hoa Sen
Quản trị Khách sạn - Đại học
2015 → 2019
Kĩ năng
Communication | |
Solving and analytical | |
Life skills | |
Computer skills |
Kinh nghiệm làm việc
Attendant tại M Hotel Saigon
11/2018 → 5/2019 (5 tháng)
Ho Chi Minh, Viet Nam
Prepare and serve beverages Make a good relationship with guest Assist the supervisor and manager with the daily operation of the outlet Ensuring maximun guest satisfaction Inventory management Other tasks are assigned by Manager
Captain tại Eleven Vietnamese Fusion Restaurant
11/2017 → 7/2018 (7 tháng)
Ho Chi Minh, Viet Nam
Be attentive in checking quality of food and beverage service Ensure excellent communication between kitchen team and service team Follow up that all given training are fully followed by the staff Handle and follow up on any guests complaints linked to beverage quality Other tasks are assigned by Manager