Cashier

Tribe Hospitality Group : The Racha Room , Stoker, Relish & Sons , Phát Dumpling House, Firkin Bar, Dram Bar

Quy mô :

Ms. My 028 38243 003 20 Mạc Thị Bưởi, Quận 1, HCM

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

Main Duties
Customer Service
- Ensures the delivery of brand promise and provides exceptional guest service at all times.
- Provides excellent service to customers in other departments as appropriate.
- Maintains positive guest and colleague interactions with good working relationships.
- Establishes a rapport with guests maintaining good customer relationships.
Operational
- Ensures that minimum brand standards have been implemented.
- Works in a supportive and flexible manner with other “We work through Teams”.
- Computes bill according to items consumed by guests.
- Presents checks/ bill showing amount due.
- Makes change, cashes checks, and issues receipts to guests.
- Records amounts received and prepare reports of transactions.
- Reads and records totals shown on cash register tape and verifies against cash on hand.
- Quotes price and describes features of items for which money is received.
- Makes necessary checks needed for specific function.
- Makes daily transactions on his/ her shift.
- Gives cash refunds or issues credit memorandums to customers for returned merchandise.
- Fully conversant with all aspects of the payroll System.
- Operates cash register by passing price coded items across electronic scanner to record price, compiles printed list, and displays cost of customer purchase, tax, and rebates on monitor screen.
- Verifies cash received ensuring only genuine money been collected.
- Verifies all credit cards presented by guest before to validity of the card.
- Strictly adheres to all policies and procedures issued by the Finance with regards to cashiering and cash handling.
- Reports and explains any discrepancies in outlet checks, daily transactions and reports.
- Verifies all credit cards presented by guest before to validity of the card.
- Strictly adheres to all policies and procedures issued by the Finance with regard to cashiering and cash handling.
Other Duties
- Understands and strictly adheres to Rules and Regulations established in the Employee Handbook and the company’s policies concerning fire, hygiene, health and safety.
- Ensures standards of personal presentation and grooming.
- Responds to changes in the Food and Beverage function as dictated by the industry, company and hotel.
- Attends training sessions and meetings as and when required.
- Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.

Quyền lợi được hưởng

- Cơ hội thăng tiến,Phụ cấp một bữa cơm giữa ca 
- Lương, thưởng, hấp dẫn, cạnh tranh theo năng lực 
- Cấp đồng phục sau khi kết thúc thử việc 
- Làm việc trong môi trường năng động chuyên nghiệp.

Yêu cầu công việc

- Trình độ:  Chuyên ngành: Tiếng Anh, Quản Trị Kinh Doanh, Quản Trị Nhà Hàng - Khách Sạn , Sinh viên , Thực tập
- Giới tính: Nam , Nữ 
- Ngoại ngữ: Giao tiếp 

Yêu cầu hồ sơ

- CV Tiếng Anh , Sơ yếu lý lịch. 
- Bản sao hộ khẩu, CMND 
- Văn bằng, chứng chỉ có liên quan 
- Giấy khám sức khỏe 
- Hình 3x4 (2 tấm) mới nhất

Lưu ý: bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính Xem hồ sơ tải lên

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá

THÔNG TIN LIÊN HỆ

Tribe Hospitality Group : The Racha Room , Stoker, Relish & Sons , Phát Dumpling House, Firkin Bar, Dram Bar

Địa chỉ: 20 Mạc Thị Bưởi, Quận 1, HCM

Điện thoại: 028 3824 3003

Website: http://www.tribe-hospitality.com/#about-us