• Deliver Food and Beverage service of high standard and in accordance with departmental standards and procedures
• Assist in developing departmental standards and procedures to promote salesmanship, beverage creativity and profit
• Communicates to his/her superior any difficulties, guest comments and other relevant information
• Assist in delivering daily briefings and attends other Food and Beverage meetings as scheduled
• Assist in delivering prepared training sessions in line with a departmental monthly calendar and track progress of the team on a training matrix.
• Prepares for service by ensuring the department’s:
o Grooming is impeccable and in accordance with personal presentation standards o Equipment is clean
o Equipment is sorted and stored
o Glassware is polished
o Requirements for special occasions are ready
o Music is on
o Lighting is on
o Outlet is ready for service and guest comfort
• Carries out effective service by ensuring all staff are aware of their role in:
o Greeting and seating guests
o Explaining and up-selling daily beverage specials
o Processing food orders accurately
o Using trays and tray jacks effectively
o Quickly taking food and beverage orders
o Ensuring payment methods are handled accurately
o Ensuring working areas are cleaned and re-set quickly
o Ensuring the bar is clean
o Conversing with Guests in relation to the food and beverage products
• Carries out effective beverage service by ensuring:
o Beverages are up-sold and regularly replenished, abiding by responsible alcohol service regulations
o Converse with Guests about wine, advising the types and styles of wine, taking wine orders and serving wine o Promoting and selling cocktails to guests o Making and presenting cocktails o Coffee and tea is served hot and in accordance with standard • Patron care standards are adhered to by ensuring: o Guests are advised on alcoholic beverages o The strengths of alcohol is advised and guests are advised as to their effect o Compliance with legal provisions of local liquor codes o Level of intoxication of guests is assessed and appropriate action taken o Advise guest on the hotel’s policy of smoking
o Monitor factors which interfere with the total experience of the guest
• Cellar operations are carried out including:
o Correct use of refrigeration system o Effective operation of the post-mix syrups bulk dispense system
o Operating the beer reticulation system
o Adhering to stock control procedures
• Take appropriate action to resolve guest complaints at the time of the issue with outcomes communicated to the outlet manager.
• Requisition bar items according to bar stocks
• Assist ongoing coaching and training
• Complete spillage report and submit to Supervisor/Manager at the Conclusion of each shift • Assist on the promotional material which is aimed at increasing revenue, covers and profit for the Bar with the approval of the Manager • Closely monitors the outlet flow and proposes ideas to increase table turn over and increase overall outlet capability. • Is personally available to assist any area of the hotel as required if available to do so
Quyền lợi được hưởng
Trao đổi cụ thể khi phỏng vấn
Yêu cầu công việc
• Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
• Problem solving and training abilities.
• Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field. Experience
• 2 years related experience or an equivalent combination of education and experience. Supervisory experience preferred. Number of employees supervised
– Direct F&B Hostess / Sommelier / F&B Cashier/ F&B Attendant / Room Service Order Taker / Bar Attendant Indirect NA Key Metrics
• Completion of assigned tasks
Yêu cầu hồ sơ
All Resumes please send to Pullman Vung Tau-15 Thi Sach. Thang Tam Ward, Vung tau City Hồ sơ gửi về: Khách sạn Pullman Vung Tau-15 Thi Sách ,P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu. Telephone : 0254.3551.777 Ext : 5605 or hotline : 0901 609 604 Note : Please contact T&C for job application form or send resume via above ema
Vui lòng làm theo các chính sách này khi đánh giá một nhà tuyển dụng:
Không đăng các đánh giá không thật với mục đích làm tăng
hoặc giảm xếp hạng
Không đăng nội dung lạm dụng, thù hận, đe dọa hoặc quấy rối
người khác.
Không đăng nội dung chứa lời tục tĩu hoặc công kích
Đừng mạo danh bất kỳ người nào, không xuyên tạc mối liên kết
của bạn với một người hoặc tổ chức.
Không đăng thông tin riêng tư bí mật của bạn và người khác,
như địa chỉ thực, số bằng lái xe, CMND hoặc bất kỳ thông tin nào khác thuộc về quyền sở hữu cá nhân
Nội dung đăng nên dễ đọc, đúng chính tả, không sử dụng viết
hoa và chấm câu quá nhiều.
Đăng thông tin rõ ràng, có giá trị và trung thực.
Cố gắng đăng nội dung bao gồm cả ưu điểm và nhược điểm.
Sử dụng đúng ngữ pháp và kiểm tra chính tả của bạn.
Hãy tử tế với người khác, không công kích hoặc đăng đánh giá
với mục đích triệt hạ một cá nhân hay doanh nghiệp nào đó. Cùng nhau xây dựng một môi trường văn
minh và lịch sự.
Khách sạn Pullman Vũng Tàu có 356 phòng với thiết kế đương đại mang hơi thở của nhịp sống thành phố biển sáng tạo và sống động, trong khi vẫn mang đến cho du khách trải nghiệm “bleisure” – sự cân bằng hoàn hảo giữa công việc và nghỉ ngơi. Hệ thống Trung tâm hội nghị, hội thảo với diện tích hơn 2321 mét vuông, gồm 2 phòng đại tiệc cùng 4 phòng họp với trang thiết bị mới nhất, có sức chứa đến 1200 khách. Du khách cũng có thể gặp gỡ, giải trí hay thư giãn khi thưởng thức các nét ẩm thực riêng biệt và hấp dẫn tại Nhà hàng Riviera với thực đơn tự chọn đẳng cấp quốc tế, Corniche Ultra Lounge với các món ăn nhẹ Tapas hay trải nghiệm các thức uống thú vị tại các Quầy Bar Lobby hay Quầy Bar tại Khu vực Bể bơi. Phòng tập Fit Lounge mở cửa 24/7 và hồ bơi ngoài trời tràn ngập ánh sáng cùng nhiều tiện nghi mang các nét riêng biệt của Pullman như Welcomer, đệm gường Signature Pullman, Connectivity Lounge , tiêu chí Co-Meeting chắc chắn sẽ làm hài lòng các du khách.