[HCM] Giám sát Lễ tân
- Hạn nộp: 28/08/2017
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
5
Quận 1 - TP HCM
Làm theo ca
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tiền sảnh
Trưởng ca/ Giám sát
24/03/2018 09:30
Mô tả công việc
- Plans and supervises the day to day operations of the Reception section which are related to the arrival and departure of guest, including the room sales, the room assignments and room registrations. - Maintain knowledge of current hotel events, activities, hours of operation as well as other service options currently available. - Coordinate and supervise and schedule activities for guests. - Supervise compliance of FO Receptionists in Cash handling procedures. - Handles guest requests and complaints in a polite and efficient manner, gives further instructions to the relevant staff if needed to ensure customer satisfaction and maintains a record of all complaints received from all guests. - Liaises and coordinates with various departments to ensure all information on guests are accurate such as rate, room type, billing, guest requests and oversees that guests’ specific requirements are addressed in an efficient manner. - Accomplish a set of administrative duties such as running briefing, producing, reviewing and writing reports and other specific duties related to the job function. - Supervise front desk associates to ensure that all hotel policies, procedures, regulation and standards are followed. - Ensure all the guests reports & feedback are updated to PMS and co-workers. - Ensure the staffs’ work tasks are completed and accurate. - Keep track of Lost & Found items; - Provide guidance for all staff; - Review and file Housekeeping sheets; - Sort incoming and outgoing mail and sign for deliveries; - Communicate with all hotel departments efficiently; - Work with Managers with staffing, scheduling, and training all new staff. - Ensure lobby and public areas are kept clean and well-maintained; - Perform all front desk related responsibilities and - Act as replacement Manager when required - Other duties when assigned or required. WORKING LOCATION: - District 1, Hochiminh city - Tuan Chau island, Quang Ninh province.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary, bonus, service charge, tip and performance incentive. - Meals and uniform. - Have an opportunity to join training to improve ability and develop your career in a dynamic working environment.
Yêu cầu công việc
- Minimum 1 years Hotel Front Office experience - Read, write, speak English fluently - Good guest interaction skills - Good listening skills - Good interpersonal and communication skills - Leadership/People management
Yêu cầu hồ sơ
- English CV and other qualifications, certificate.
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- Hoàn Kiếm, Hà Nội
Thành lập năm 2015, Công ty Cổ phần Thương mại Dịch vụ Ngon Việt Nam (VIET DELI) là doanh nghiệp chuyên kinh doanh trong lĩnh vực dịch vụ ẩm thực. Với tầm nhìn nâng tầm và quảng bá ẩm thực Việt ra toàn thế giới, hệ thống đã và đang khai trương nhiều nhà hàng trong chuỗi dịch vụ cao cấp phục vụ khách du lịch trong và ngoài nước, trải dài khắp ba miền Bắc, Trung, Nam và hướng tới mở rộng ra ngoài lãnh thổ. Chỉ trong 5 năm, VIET DELI hiện sở hữu chuỗi 10 nhà hàng với các thương hiệu và phong cách ẩm thực độc đáo như: Sajang BBQ, Home Mộc, Ngon Villa, The Chopsticks, Ngon Gallery, Saju Shushi BBQ .v.v... Với mục tiêu xây dựng chuỗi dịch vụ thương hiệu đẳng cấp, mang lại cho khách hàng những trải nghiệm ấn tượng nhất về dịch vụ cũng như sản phẩm của công ty, VIET DELI luôn tìm kiếm và không ngừng hoàn thiện đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực dịch vụ, nhà hàng và khách sạn.
Thông tin liên hệ
- Ms Quỳnh Anh - Trưởng phòng Nhân sự