- In collaboration with the General Managers, work closely with Sales, Revenue Management, PR and operational hotel teams to execute an individual marketing plan for each hotel, focusing on demand generation and high impact activities with proven ROI.
- Support needs of the markets and properties to ensure maximization of all offline, partnership and branding marketing channels fitting within an integrated plan.
- Key focus on the different brand initiatives, partnership opportunities, F&B Marketing campaigns, collateral programs, photography & video.
- Develop, share and implement best practices within the region and across other FLC Hotels & Resorts.
Supporting Job Functions:
- Manage all creative agency relations Manage a weekly job list of creative requirements, update all internal and guest facing collateral, creation & design of new collateral and brochures as required, design of digital assets for campaigns, signage for hotels (both interior and exterior), adhoc requirements (eg assets for F&B campaigns and local marketing menu updating.
- Development of rich media Ensure rich content (photography & video) remains accurate and brand compliant.
- Focus on continued development of video content for each hotel and its business units.
- Management & planning of video for use on social media plus filming as appropriate.
- Adhoc local photography requirements for seasonal offers, for local and PR use.
- F&B Marketing Requirements Support the F&B teams with menu design & revisions, all F&B collateral, F&B digital signage, tactical promotions, festive brochures. This includes the restaurants and bars, but also the catering & events business.
- Social Media Drive the social media activities as defined in the social media strategy for the hotels.
- Ensure there is a strong dialogue between the hotel and the guests across the different social platforms (mainly Facebook, Tripadvisor, Instagram).
- Continuously drive engagement with online audiences through an innovative content calendar where relevant focusing on stimulating online conversations and driving guests to post content online when staying in the hotels.
- Copywriting & translation Work with agencies on fresh copywriting and translation where required.
- Support the digital team with regular audits of all websites for spelling, dates etc… Manage Special Events Calendar Manage the annual calendar of special events across the hotels (Festive, valentine, halloween etc…).
- Brand activation events Support internal associate activations, drive internal brand and marketing culture across departments, implement brand activation campaigns and guest activations.
- Manage RSVPs for hotel based events.
- Collateral Manage stock levels of hotel collateral and re-order accordingly.
- Partnerships Support the hotels with research and negotiating partnership marketing opportunities to support each hotel.
- Support in activating the partnership program through events and marketing collateral.
- Monthly and quarterly reports Develop monthly/quarterly communication updates and wrap-up reports to hotels and regional team highlighting the different marketing activities.
Quyền lợi được hưởng
Competitive package in an international & professional environment.
Multi-properties training & working opportunity
Discount schemes and the chance to work with a great team of people.
Do you love working and developing your career in an international hospitality industry? If you love dealing with people, bringing new ideas to the enthusiastic and dynamic team, care and passion about your job – we would like to have you in our professional team.
Yêu cầu công việc
• At least Bachelor degree in business administration/hospitality management/pr&marketing or related area
• At least 2 years experience at same level (hospitality industry is preferred)
• Strong inter-personality, leadership, and creative skills
• Hard work, be honest, active in work as well as ready to work under high pressure.
• Ability to work mobile, travel and go on business trip frequently between properties
Yêu cầu hồ sơ
Most updated CV in English to be sent to email: Tin đã hết hạn (Mr. Tuan)
Vui lòng làm theo các chính sách này khi đánh giá một nhà tuyển dụng:
Không đăng các đánh giá không thật với mục đích làm tăng
hoặc giảm xếp hạng
Không đăng nội dung lạm dụng, thù hận, đe dọa hoặc quấy rối
người khác.
Không đăng nội dung chứa lời tục tĩu hoặc công kích
Đừng mạo danh bất kỳ người nào, không xuyên tạc mối liên kết
của bạn với một người hoặc tổ chức.
Không đăng thông tin riêng tư bí mật của bạn và người khác,
như địa chỉ thực, số bằng lái xe, CMND hoặc bất kỳ thông tin nào khác thuộc về quyền sở hữu cá nhân
Nội dung đăng nên dễ đọc, đúng chính tả, không sử dụng viết
hoa và chấm câu quá nhiều.
Đăng thông tin rõ ràng, có giá trị và trung thực.
Cố gắng đăng nội dung bao gồm cả ưu điểm và nhược điểm.
Sử dụng đúng ngữ pháp và kiểm tra chính tả của bạn.
Hãy tử tế với người khác, không công kích hoặc đăng đánh giá
với mục đích triệt hạ một cá nhân hay doanh nghiệp nào đó. Cùng nhau xây dựng một môi trường văn
minh và lịch sự.
FLC Hotels & Resorts sở hữu chuỗi quần thể nghỉ dưỡng và giải trí cao cấp tại các điểm đến hấp dẫn nhất Việt Nam với 5 quần thể đã đi vào hoạt động và 3 quần thể đang trong giai đoạn hoàn thiện. FLC Hotels & Resorts cung cấp hơn 10 nghìn phòng nghỉ cho thị trường du lịch Việt Nam, đi cùng với đó là hệ tiện ích giải trí đa dạng bao gồm các nhà hàng và bar, bể bơi nước mặn và bể bơi vô cực, chuỗi spa chăm sóc sức khỏe, sở thú hay các sân golf đẳng cấp quốc tế… để đáp ứng nhu cầu du lịch của hàng triệu khách hàng trong nước và quốc tế.
Với ưu thế về vị trí độc tôn, FLC Hotels & Resorts mang tới định nghĩa mới về kỳ nghỉ “tất cả trong một” với chuỗi quần thể nghỉ dưỡng bốn mùa trải dài khắp Việt Nam. Mỗi khu nghỉ dưỡng và khách sạn thuộc chuỗi FLC Hotels & Resorts đều là sự kết hợp của không gian thư giãn đích thực, hệ thống tiện ích nghỉ dưỡng và hội họp tối ưu, và dịch vụ chu đáo xuất phát từ trái tim để khách hàng tận hưởng kỳ nghỉ đúng nghĩa theo cách của mình.