Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
3274 1

Senior Sales Manager (Based in HCMC)

  • Hạn nộp: 29/06/2017
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

This position is accountable for contracting leisure business on an established base of top production accounts and for converting high potential key prospects for Lasiesta Resort & Spa Hoi An, a member of Elegance Hospitality Group. He/She will assist and report to Director of Sales & Marketing of the resort. 1) Sales Activities: - Exceeds personal sales goals on a monthly, quarterly and yearly basis. - Solicits wholesale and tour series business through action plan preparation and execution. - Independently is responsible for achievement of objectives, as outlined in the action plans. - Identifies key prospects based on hotel goals and achieve specific conversion goals. - Actively supports the goals of the team and recommends revenue producing activities and ways to implement. - As directed, participates in trade shows, road shows and promotional events within the hotel and trade related organizations. - Maintains positive relationships with all guests, tour operators, colleagues and GSA network. 2) Sales Administration: - Maintains account, contact, activity and business details. - Upon confirming, coordinates and follows up with hotel departments to ensure delivery of hotels promised services. - Prepares weekly, monthly, quarterly and annual reports, as required. - Compiles marketing and competitive intelligence information. - Attends all sales meetings. 3) Human Resource Scope: - Where applicable, is responsible for ongoing mentoring and coaching of support colleague. - As a market segment leader, approves action plans and reviews execution for team. - As market segment leader, reviews team goals and production. - Actively participates in prescribed sales training. 4) Other Responsibilities: - Other duties, as assigned.

Quyền lợi được hưởng

- Negotiated salary and benefits (Bonus, premium health care...) - Working in professional environment - Training with experts

Yêu cầu công việc

- 3 years experience in the same role at international 4 or 5-star hotel chain. - Strong in European, US, AUS - NZL, Japanese wholesale leisure market. Good relationships with wholesalers ITO/DMC. Excellent in both English writing and speaking (Other languages are advantage). - Proficient in Microsoft Office and PMS. - Relevant travel industry reservations/sales/operations/marketing experience. - Able to work under high pressure and overtime. - Good communication and administration skill. - Management and organization skills, detailed-oriented. - Strong sales skill. - Persuasive skill.

Yêu cầu hồ sơ

The dossier will be submitted when successfully recruited

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 94 Mã Mây, Hoàn Kiếm, Hà Nội
  • https://www.elegancehospitalitygroup.com
  • Elegance Hospitality Group là một doanh nghiệp được thành lập bởi những cá nhân ưu tú có kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực kinh doanh dịch vụ khách sạn và dịch vụ du lịch. Với mong muốn đóng góp vào sự phát triển bền vững của ngành dịch vụ du lịch Việt Nam, hiện công ty đang không ngừng phát triển với các thương hiệu khách sạn & resort được trang Trip Advisor xếp loại là một trong những khách sạn tốt nhất của châu Á nói chung và của Việt Nam nói riêng: Hanoi Elegance Hotels, Hanoi Elite Hotel, La Siesta Hotel & Spa, Essence Hoian Hotel & Spa..... Đặc biệt, công ty rất tự hào vì trong năm 2015, một trong các khách sạn của tập đoàn- Hanoi La Siesta Hotel & Spa được vinh dự là khách sạn duy nhất của Việt Nam lọt vào top 25 khách sạn trên thế giới (đứng thứ 4) có dịch vụ tốt nhất do chính khách hàng bình chọn trên trang Trip Advisor. Điều chúng tôi luôn tâm niệm là đào tạo ra một hệ thống khách sạn với chất lượng dịch vụ hoàn hảo, đạt chuẩn quốc tế nhằm phục vụ du khách, nhất là du khách nước ngoài đến thăm Việt Nam. Đồng thời qua đó góp phần quảng bá về hình ảnh một Thủ Đô thân thiện và hiếu khách trong lòng du khách nước ngoài và trở thành một trong những niềm tự hào của ngành du lịch Việt Nam

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo