Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
15742 1

Duty Manager/ Trưởng ca Tiền sảnh

  • Đã tuyển xong
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
21/06/2025 18:52

Mô tả công việc

  • Process and assist with check-in, check-out of guests, ensuring all procedures are adhered too.
  • Lead by example when attending to guest requests. Be proactive and resourceful.
  • Take initiative to ensure that interactions with our customers are positive and productive.
  • Have the necessary skills and training to actively resolve complaints and challenges presented by customers.
  • Provide guidance, support training and leadership to all employees.
  • Monitor training and offer guidance to employees whilst on shift.
  • Assist in all areas of the hotel during peak times to eliminate potential issues.
  • Responsibility for the health and safety of all patrons, guests and associates

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • 05 working days | 02 days off per week
  • Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
  • Discounted rates apply when using services at properties
  • Participating in ultimate phenomenal activities for employees
  • National and international training courses
  • Periodic health check | Accident insurance 24/7
  • Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world

Yêu cầu công việc

  • Check personally on guest satisfaction.
  • Deal immediately with any guest issues and be responsible for appropriate follow-up.
  • Convey any guest issues/comments/complaints directly to the Department Manager
  • Promote repeat business through personal contact with guests.
  • Assist in the recruitment and selection process for potential new associates for the outlets.
  • Assist with scheduling and management of the roster.
  • Assist in the updating of the outlet’s ‘Operational and Training’ manual.
  • Attend training sessions and meetings as directed by Manager.
  • Perform any other duties as requested by Senior Management
  • Ensure sanitation and hygiene standards are met.

Yêu cầu hồ sơ

  • Previous front office experience at a supervisory level
  • Proven experience in Opera, GXP, and be system oriented.
  • Proven customer service, communication and personal presentation skills
  • Ability to work a variety of shifts including weekends, evenings and public holidays

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
1
Chế độ đãi ngộ
1
Địa điểm làm việc
1

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 118-120 Võ Nguyên Giáp, phường Phước Mỹ, quận Sơn Trà, Da Nang, Vietnam
  • https://www.facebook.com/share/12JoRek9VSS/?mibextid=wwXIfr
  • Khách sạn Four Points by Sheraton Đà Nẵng thuộc tập đoàn Marriott International. Đi vào hoạt động năm 2018, đến nay đại gia đình luôn mở rộng chào đón những thành viên tiềm năng mới. Hãy theo dõi các cơ hội việc làm và ứng tuyển để được làm việc cùng đội ngũ 5 sao của chúng tôi.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo