Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11394 1

Guest Relations Manager

  • Hạn nộp: 31/08/2017
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Qui Nhơn - Bình Định
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
31/07/2017 09:32

Mô tả công việc

Job Description 1. Oversee the smooth running of the concierge and all related areas on a day to day basis to achieve high levels of guest’s satisfaction. 2. Monitor daily arrivals and anticipate guest need and handle guest inquires in a helpful and attentive manner. 3. Meet and escort return guests, regular guests and VIP guests of the hotel when required. 4. Maintain, develop and supervise systems for baggage handling. 5. Ensure all issues pertaining to guest satisfaction are met and that all follow up is completed on a timely basis. Pre-empt and anticipate guest needs. 6. Implement and maintain airport limousine transfer log, ensuring all guests are met on arrival at the hotel. All limousine bookings should receive express check In. 7. Ensure staffing is adequate for concierge level and deliverables and in the with company standards. 8. Conduct daily shift briefings and meetings and disseminate relevant information to the employees. 9. Undertake relevant administration duties related to repairs and maintenance, rosters, employee requisitions, sick and annual leave tracking. 10. Maintain regular quality control inspections of department’s standards. 11. Inspect hotel limousine daily for cleanliness. 12. Develop and maintain a guest services directory, relating to concierge services, i.e. limousines, restaurants, attractions, hire cars, taxis, church and etc. Ensuring all front of house employees fully 13. Conversant with this facility. 14. Provide yearly budget and monthly P&L critique for areas of responsibility. 15. Coordinate with chief engineer when mechanical services are required hotel vehicles per manufacture specifications. 16. Regularly conduct spot checks on airport representatives. 17. Complete performance appraisals with direct reports. 18. Interview and select department employees, final approval will be via the front office manager. 19. Establish contact with tour and inbound operators in the local area to build property’s relationship with those clients.

Quyền lợi được hưởng

Attractive salary and insurance package Accommodation and other allowances are provided (based on job level) Duty meal at hotel's staff cafeteria Laundered uniform Free parking Summer vacation and many team building activities Annual health check Recognition program Multi-properties training & working opportunity Discount schemes and the chance to work with a great team of people. Career growth in a fast-pace and sustainable hospitality group in Vietnam Other benefits according to hotel's policy

Yêu cầu công việc

Bachelor Degree or Diploma in Hospitality Management, Business Administration, Foreign Languages or equivalent Excellent communication skill Fluent in English, Vietnamese. Additional foreign languages is an advantage Good writing skills Good interpersonal skills Proficiency in Microsoft Office and Front Office System (OPERA, SMILE) Problem solving and organizational abilities At least 2 years of experience in Front Office/Guest Service operations in 4-5* full-scale hotel & resort

Yêu cầu hồ sơ

Please send your most update CV to: - Mr. Tuan - Tin đã hết hạn - Ms. Trang - Tin đã hết hạn

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: Trên 5.000
  • FLC Landmark Tower, Ngõ 5 Đường Lê Đức Thọ, Mỹ Đình 2, Nam Từ Liêm, Hà Nội, Việt Nam
  • https://flchotelsresorts.com/
  • FLC Hotels & Resorts sở hữu chuỗi quần thể nghỉ dưỡng và giải trí cao cấp tại các điểm đến hấp dẫn nhất Việt Nam với 5 quần thể đã đi vào hoạt động và 3 quần thể đang trong giai đoạn hoàn thiện. FLC Hotels & Resorts cung cấp hơn 10 nghìn phòng nghỉ cho thị trường du lịch Việt Nam, đi cùng với đó là hệ tiện ích giải trí đa dạng bao gồm các nhà hàng và bar, bể bơi nước mặn và bể bơi vô cực, chuỗi spa chăm sóc sức khỏe, sở thú hay các sân golf đẳng cấp quốc tế… để đáp ứng nhu cầu du lịch của hàng triệu khách hàng trong nước và quốc tế. Với ưu thế về vị trí độc tôn, FLC Hotels & Resorts mang tới định nghĩa mới về kỳ nghỉ “tất cả trong một” với chuỗi quần thể nghỉ dưỡng bốn mùa trải dài khắp Việt Nam. Mỗi khu nghỉ dưỡng và khách sạn thuộc chuỗi FLC Hotels & Resorts đều là sự kết hợp của không gian thư giãn đích thực, hệ thống tiện ích nghỉ dưỡng và hội họp tối ưu, và dịch vụ chu đáo xuất phát từ trái tim để khách hàng tận hưởng kỳ nghỉ đúng nghĩa theo cách của mình.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu