Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
6570 1

Room Service Waiter / Waitress

  • Hạn nộp: 29/01/2023
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Ẩm thực
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
28/01/2023 23:53

Mô tả công việc

  • Accurately records, pre-checks and picks-up all food and beverage orders.

  • Check with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages.

  • Responsible for cleaning and removing the trolleys/trays from guest rooms and corridor.

  • Serves guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.

  • Present physical and accurate check to guest and complete the payment process.

  • To be able to immediately monitor guest comments and pass on to your Superior, and be pro- active in solving problems whenever possible.

  • To have a full knowledge of the food & beverage items & their specifications, menu prices, recipes and style of service etc.

  • To have a thorough understanding and knowledge of all food and beverage items in the menu and the ability to recommend Food & Beverage combinations and also up sell alternatives.

  • Check with the guest regarding the satisfaction of the meal. 

  • Report guest complaints immediately to the supervisors and ensuring follow up is performed with the guest.

  • Complete closing duties, including restocking items, turning off lights, etc.

  • Maintain cleanliness of work areas, chinaware, glassware, etc., throughout the day.

  • Report cleanliness and maintenance issues to the immediate supervisor.

  • Assist in carrying out scheduled inventories of products and operating equipment.

  • Ensure that the place of work and surrounding area is kept clean and organized at all times.

  • Ensure proper appearance and grooming while on duty.

  • Ensure to have minimum wastage and breakage.

  • Ensure communication between Kitchen, Order taker and service team members.

  • Monitor operating supplies, equipment and reduce spoilage and wastage successfully.

  • Being knowledgeable to operate the hotels point of sales (POS) system, other order taking systems or hand held devices, inventory software etc.

  • To ensure a very good relationship between the Operations floor, the Kitchen & Front of House

  • Assist in carrying out scheduled inventories of products and operating equipment.

  • Perform any other assigned reasonable duties and responsibilities as assigned or as requested by Supervisors.

Quyền lợi được hưởng

  • Full salary, service charge and local social insurance contribution in probation period
  • Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
  • Opportunity to join international training & development programs and cross training programs
  • 2 OFF days/ week
  • Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café
  • Sleeping Lounge for Employee
  • Laundered uniform provided by Hotel
  • Pre-employment health check and annual health check
  • Birthday gift and Allowances on other special events
  • Recognition program with valuable gifts
  • Summer vacation and many team building activities
  • Hotel discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts
  • Unlimited Food & Beverage discount at Hotel
  • Free parking
  • Other benefits according to Hotel’s policy

Yêu cầu công việc

Required Skills – • Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company. • Able to read and write English • Able to work night shift  

Qualifications – • College or vocational training Experience – • Customer Service experience preferred.

Yêu cầu hồ sơ

Please send your CV (recent photo attached); Download Application Form here: http://bit.ly/ICLM72_ApplicationForm or, • Tel: 024 3275 3464

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Keangnam Hanoi Landmark Tower, Plot E6 Cau Giay New Urban Area, Me Tri Ward, Nam Tu Liem District, Hanoi, Vietnam
  • https://landmark72.intercontinental.com/
  • Tọa lạc tại tòa tháp Hanoi Landmark72, InterContinental Hanoi Landmark72 là khách sạn năm sao cao nhất Việt Nam với 359 phòng nghỉ cao cấp, sang trọng, tất cả đều có tầm nhìn tuyệt đẹp ra toàn cảnh Hà Nội. Được thiết kế dựa trên ý tưởng nghệ thuật độc đáo, các nhà hàng và quán Bar trong khách sạn hứa hẹn là điểm đến hấp dẫn để thư giãn ở độ cao tới 300m. Ngoài ra, khu vực hội nghị với diện tích 3000m2, bao gồm phòng tiệc lớn với sức chứa hơn 1000 người là một địa điểm lý tưởng cho mọi sự kiện. Bên cạnh đó, tại tập đoàn IHG, chúng tôi luôn tâm niệm con người là tài sản quan trọng nhất và là trung tâm của mọi quyết định. Cam kết của chúng tôi tới mọi thành viên trong đội ngũ là mang tới môi trường làm việc lý tưởng nhất để gây dựng và phát triển sự nghiệp. Vì vậy, dù bạn là ai, sở thích của bạn là gì, hãy mang trọn vẹn niềm đam mê đó tới IHG và bạn sẽ có không gian được là chính mình tại chính nơi làm việc.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu