Front Office Manager
- Hạn nộp: 19/10/2022
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Làm theo ca
Tiền sảnh
24/10/2022 12:27
Mô tả công việc
What’s the job? The moment a guest steps into one of our hotels, they walk into a genuinely memorable experience. As Front Office Manager, you’ll deliver this through managing all aspects of the front office (for example guest registration, porter services, business centre, telephone services, concierge services, and guest reservations). You’ll also create the warm atmosphere that makes our guests feel at home in any location.
Guest Experience:
· Ensure your front office team delivers a great service, professional attention and personal recognition
· Ensure guests are greeted upon arrival and make time to engage with guests. Respond appropriately to guest complaints, solicit feedback and build relationships to drive continuous improvement in guest satisfaction
· Conduct routine inspections of the front office and public areas and take immediate actions to correct any deficiencies
People:
· Manage day-to-day staffing needs, plan and assign work and establish performance and development goals for team members. Provide mentoring, coaching and regular feedback to improve team member performance
· Educate and train team members in compliance with federal, state and local laws and safety regulations. Ensure staff is properly trained and has the tools and equipment to carry out job duties
· Ensure your team are properly trained on systems, security, service and quality standards
Financial:
· Help prepare annual departmental operating budget and financial plans. Monitor budget and control labour costs and expenses with a focus on rate strategy, building initiatives and inventory management
· Oversee night audit function and preparation of daily financial reports
· Develop plans to increase occupancy and ADR through walk-ins and upselling at the front desk
Responsible Business:
· Check billing instructions and guest credit for compliance with hotel credit policy and ensure all transactions are handled in a secure manner
· Train team members on PBX procedures and serve as a central communications point during emergency/crisis situations; develop and maintain relationships with local fire, police, and emergency personnel
Perform other duties as assigned. May also serve as manager on duty
Quyền lợi được hưởng
• Full salary, service charge and local social insurance contribution in probation period
• Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
• Opportunity to join international training & development programs and cross training programs
• Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café
• Sleeping Lounge for Employee
• Laundered uniform provided by Hotel
• Pre-employment health check and annual health check
• Birthday gift and Allowances on other special events
• Recognition program with valuable gifts
• Summer vacation and many team building activities
• Rooms and F&B services discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts
• Unlimited Food & Beverage discount at Hotel
• Free parking
• Other benefits according to Hotel’s policy
Yêu cầu công việc
Required Skills:
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV (recent photo attached) to email: Tin đã hết hạn or call 024 3275 3464
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Keangnam Hanoi Landmark Tower, Plot E6 Cau Giay New Urban Area, Me Tri Ward, Nam Tu Liem District, Hanoi, Vietnam
- https://landmark72.intercontinental.com/
Tọa lạc tại tòa tháp Hanoi Landmark72, InterContinental Hanoi Landmark72 là khách sạn năm sao cao nhất Việt Nam với 359 phòng nghỉ cao cấp, sang trọng, tất cả đều có tầm nhìn tuyệt đẹp ra toàn cảnh Hà Nội. Được thiết kế dựa trên ý tưởng nghệ thuật độc đáo, các nhà hàng và quán Bar trong khách sạn hứa hẹn là điểm đến hấp dẫn để thư giãn ở độ cao tới 300m. Ngoài ra, khu vực hội nghị với diện tích 3000m2, bao gồm phòng tiệc lớn với sức chứa hơn 1000 người là một địa điểm lý tưởng cho mọi sự kiện. Bên cạnh đó, tại tập đoàn IHG, chúng tôi luôn tâm niệm con người là tài sản quan trọng nhất và là trung tâm của mọi quyết định. Cam kết của chúng tôi tới mọi thành viên trong đội ngũ là mang tới môi trường làm việc lý tưởng nhất để gây dựng và phát triển sự nghiệp. Vì vậy, dù bạn là ai, sở thích của bạn là gì, hãy mang trọn vẹn niềm đam mê đó tới IHG và bạn sẽ có không gian được là chính mình tại chính nơi làm việc.
Thông tin liên hệ
- Human Resources Department