guest-experiences-manager

Guest Experiences Manager

Premier Village Phu Quoc Resort

Quy mô :

Phòng Nhân sự 0297 3546666 Mũi Ông Đội, Thị trấn An Thới, Huyện Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

·         Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known

·         Supervise Guest Relations and Resort Host Team  operations during assigned shift including:

o   Update and Maintenance of guest‘s  profile

o   Review daily arrival guest and arrange In villas check in guest

o   Liaise with Room Service and Housekeeping to set up VIP Amenity at the right time

o   Communicates, Coordinates and coordinates with other departments as required. Ex: Front Desk, Concierge, and Bell desk, Driver

o   Check the Daily Function and assign Guest Relations accordingly

o   Prepare Weekly/daily VIP arrival and note any high paying guests

o   Follow up and resolve Guest’s traces

o   Efficient check in and check out process

o   Courtesy call and record to gain Guest’s Feedbacks (long stay, loyalty and Regular guests preferred)

o   Manage the guest relation department and Resort Team .

o   Update and manage “At your Service (ex Dial a Smile) and work out the end of month reporting to the HoDs

                  

o   Efficient Check in and Check out at the lobby

o   Supervise and control Cash Float

o   Order and control stocks in the FO

o   Be responsible for all the changes of set up and report immediately

o   Instructing staff in cash security procedures

o   Prepare monthly reports

o   Supervise and train the new comers

o   To attend to guest’s complaints promptly, efficiently and to report to the Guest Relations Manager for service recovery and follow up.

o   To familiar with the habits of regular and long staying guests and anticipate their requirements

Quyền lợi được hưởng

- Dynamic, professional & open minded working environment.
- Joining training courses according standard of AccorHotels.
- Good salary, benefits and bonus.
- Have annual physical examination.
- Supporting shift meals at staff canteen

- Health Care insurance

Yêu cầu công việc

• Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management
• 3 year experience in guest / customer service
• Good communication skills
• Problem solving and organizational abilities
• Fluent English.

 2 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience. 

Yêu cầu hồ sơ

- Letter
- Resume
- Health certificate within of six months
- Curriculum vitae in Vietnamese certified by local People’s Committee
- ID card

Lưu ý: bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Chức danh Địa điểm Ngày kết thúc Mức lương
Restaurant Manager 15/09/2019 Thỏa thuận
Assistant Restaurant Manager 31/08/2019 Thỏa thuận
Urgent - Assistant Executive Housekeeper 31/07/2019 Thỏa thuận
Assistant Manager (Duty Manager) 30/11/2019 Thỏa thuận
URGENT - Assistant FO Manager 30/12/2019 Thỏa thuận
Front Desk Attendant 27/07/2019 Thỏa thuận
Guest Experiences Manager 30/10/2019 Thỏa thuận
Resort Host 30/11/2019 Thỏa thuận
Secretary to Kitchen 31/10/2019 Thỏa thuận
Housekeeping Supervisor - URGENT !!! 31/12/2019 Thỏa thuận
General Accountant 31/12/2019 Thỏa thuận
Income Accountant 31/12/2019 Thỏa thuận
Concierge 31/12/2019 Thỏa thuận
Chief Accountant - URGENT 15/12/2019 Thỏa thuận
Sales Manager based in Ho Chi Minh 31/07/2019 Thỏa thuận
Phụ Bếp/ Commis 1,2 20/11/2019 Thỏa thuận
Executive Sous Chef 30/12/2019 Thỏa thuận
Electronic Technician 30/12/2019 Thỏa thuận
Front Desk Supervisor 27/07/2019 Thỏa thuận
Bellman - Nhân viên Hành lý 30/12/2019 Thỏa thuận
Bartender 29/07/2019 Thỏa thuận
Chef de Partie 28/07/2019 Thỏa thuận
Chief Steward 30/07/2019 Thỏa thuận
Recreation Attendant 30/12/2019 Thỏa thuận
Security Supervisor 30/07/2019 Thỏa thuận
Spa Therapist 30/09/2019 Thỏa thuận
Financial Controller 31/08/2019 Thỏa thuận
Talent and Culture Manager 31/08/2019 Thỏa thuận
Marketing and Communication Manager (Base in Phú Quốc) 31/07/2019 Thỏa thuận
Cluster Sales Executive (Base in HCMC) 31/07/2019 Thỏa thuận
TALENT & CULTURE TRAINEE - Thực tập sinh phòng Nhân Sự (NAM/MALE) 15/10/2019 1 - 3 triệu

Đánh giá nhà tuyển dụng

Thống kê kết quả liên hệ của nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Không chuyên nghiệp 0 Chưa có

ĐÁNH GIÁ

THÔNG TIN LIÊN HỆ

Premier Village Phu Quoc Resort

Địa chỉ: Mũi Ông Đội, Thị trấn An Thới, Huyện Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang

Điện thoại: (0297) 3 54 6666

Website: www.premier-village-phu-quoc-resort.com